Pages

Total Pageviews

Friday, December 5, 2014

FARMASI Lipstick - Elegant 04

 FARMASI Elegant 04
 FARMASI Elegant 04

 FARMASI Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04
FARMASI Lipstick - Elegant 04


FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

11,8,2014

Za danas imam Farmasi Elegant ruz. Ovo je nesto drugaciji ruz od ovih koje sam do sada imala priliku probati.

U Farmasi katalogu za ovaj ruz kazu:
Ovaj neobicni elegantni ruz nudi vasim usnama savrsenu kombinaciju njege i dugorteajne hidratacije. Cini vase usne punijim, mekanim i hidratiziranim stvarajuci jedinstvenu bogatu teksturu na usnama uz intenzivne i do 8 sati dugotrajne boje s prekrasnim sjajem.

Za nekih 6 KM, dobijete 4g ruza u ovom neobicnom pakovanju, koje nije ni okruglasto niti kockasto. Upravo to pakovanje se meni odma dopalo, crno je i mat, jako elegantni, ali moram priznati da nije prakticno, jer  je nemoguce vratiti poklopac na ruz iz prvog pokusaja. To je takoder dovelo i do pucanja poklopca jer u brzini, jednostavno zelim da se zatvori a on nikako da se zatvori.
Bilo bi mnogo lakse da ima i neka oznaka na poklopcu i na samom pakovanju ruza na koju stranu da se okrene da bi se lakse zatvorilo. Stvarno je iritantno!

Eh dalje, fotografija u katalogu i na mojim usnama, nije ni priblizna, u katalogu izgledaju kao da su tecni ruzevi, kao da imaju 'vodenasti' sjaj, ali u realnisti imaju mikro cestice sjaja, sto dovodi do potpuno drugog izgleda!

Na usnama ruz jeste jako ugoran, i taj shimer koji je u njemu se uopste ne osjeti na usnama. Ali zato mogu definitivno reci da nece izdrzati 8h na usnama, zapravo ovo je jedan od ruzeva koji se odma gubi, zapravo vecina boje se odma izgudi, ali zato sjaj i stain ostaju. Ovo je dosta svijetla nijansa tako da na mojim usnama taj stejn je iste boje kao i moje usne tako da je na fotografiji vidljiv samo sjaj koji ruz daje. 

Ja ima zelju probati 07 jer je za sada najtamnija nijansa koju imaju, pa nakon toga cu da se odlucim kako mi se cini ovaj ruz, za sada, pakovanja je dobro a i nije, i boja je dobra a i nije. Pakovanje je crno ali nije prakticno, a boja je fina i ugodna na usnama ali nije dugotrajna i previse se sija za moj ukus! : )

FARMASI Lipstick - Elegant 04
FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04

FARMASI Lipstick - Elegant 04