Pages

Total Pageviews

Wednesday, February 11, 2015

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry


Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Listajuci smrdljivi Farmasi katalog, ( stvarno treba promijeniti ovaj plastificirani papir od kojeg svaki put dobijem glavobolju ) u skorije vrijeme su se pojavili BB ruzevi o kojima i danas pisem. Nadogradnja za BB kolekciju krema i pudera. E, kako sam ja zainteresirana za sve ruzeve i kako je ovo jedna linija Farmasi ruzeva koju nisam probala, morala sam naruciti bar jedan.

Na netu sam se danima patila da nedem swatch ili bilo kakvu realnu fotografiju ali nisam nista upecala. Tako sam na kraju odlucila da narucim tamno crvenu boju koja se vidjela u katalogu, nemaju specifican naziv, al ajde .. nije prvi put da boja iz kataloga nije ista onoj koju dobijete, Farmasi je genije za te stvari! :D

Farmasi kaze za ovaj BB ruz da ima kontrolu pigmenta - sta god to znacilo. Zatim dalje u katalogu stoji ... ''Zahvaljujuci posebnoj formuli i naprednoj tehnologiji kontrole pigmenta BB ruz za usne omeksava i hidratizira usne dajuci im ultra priroda izgled. Revitalizira i oporavlja usne nudeci im i SPF 15 zastitu od sunca.''
I opet nisam skontala kontrola pigmenta i hidratacija usana...kao jedna stvar... KAKO!??

Ja prvo moram da kazem da boja iz kataloga nije ni priblizna onoj koju sam dobila, jer ovaj moj BB ruz ima neku narandzastu jarku boju na jacem suncu i ima sitne zlatne cestice, koje u katalogu nisu prikazane. Totalno su me zeznuli, i kako gledam ovu fotografiju u katalogu ovaj 'logo' -Farmasi BB lipstick- je printan na donjem dijelu tube ruza dok kod mene je to printano na gornjem dijelu odnosno na cepu ruza... FARMASI zasto to radite?? zasto?

Inace pakovanje BB ruza je isto kao i kod TC ruzeva, razlikuju se samo u tom printu BB lipstick,pakovanje je crno, plasticno... prilicno cvrsti. A na zadnjoj strani ruza je mala naljepnica sa rednim brojem ruza.
Ja sam naknadno nasla na internetu fotografije BB ruzeva koji su imali svoje kutije i puni naziv nijanse, ovaj moj koji sam dobila imao je kutiju, ali je tako unistena bila da sam mislila da je ruz unutra skroz unisten. Uzas!! FARMASI, pa kako to pakujete proizvode... ??

Ruz sam po sebi nije los, ima taj blagi skoro neprimjetan Farmasi miris, i to je to. Struktura ruza je meni najpribliznija TC ruzevima s tim da je ovaj ruz kremastiji nekako gelastiji, brzo i lagano klizi preko usana. Kada ga nanosim na usne, moram par puta da predem jer na nekim mjestima bude manje pigmenta a na nekima vise, zbog te gelasto-kremaste strukture.

Jako mi je zao sto uz ovaj ruz nisam dobila i sastav ruza jer me bas interesuje sta to on sadrzi sto ga cini drugacijim od ostalih ruzeva. :/
Trajnost mi nije neka, traje par sati i ostavlja blaaago stain i sljokice, ali usne nisu isusene i lako je nanjeti ruz ponovo, i bez ogledala.

Ja sam mislila da cu da ga mrzim zasto sto sam vidjela ove zlatne sljokice u njemu, nisam inace ljubitelj sljokica ali kada sam ga stavila na usne one su tako neprimjetne i uopste ih nisam osjetila. Jedino su vidljive na direktnom suncu ali ovako regularno, nisu i to mi je jako interesantno. Mozda je to ta kontrola pigmenta, ali opet to nije pigment to su sljokice...

Cijena u trenutnom katalogu je 7,94 KM sto je malo povisoko, ako mene pitate.. ja sam svoj platila oko 5 KM i za te novce mi je OK, ali kako me nije odusevio proslijedila sam ga drugarici.

Za kraj bi rekla da ovaj ruz igra ulogu balzama u boji, ima zastitu od sunca, malo crvene boje da se osjecate bolje i to je to, pakovanje je pristojno i elegantno. Sve u svemu .... mislim da bi probala i druge boje, ova jednostavno nije bila za mene, takoder mislim da lijepo izgleda i da je OK kao balzam za usne. Prepurucila bi ga onima koji se plase jarkih i neugornih ruzeva a vole ipak da nesto imaju na usnama.




Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry

Farmasi BB LIPSTICK 2 - Red Cherry