Pages

Total Pageviews

Tuesday, February 17, 2015

Farmasi Kistovi - part II


I tako danas nastavljamo dalje... link za part I

Slijedeci kist je koso sjeceni kist. Duzina ovog kista je 16,50 cm od toga 1 cm je duzina dlacica, i 1 cm je i sirina istih pri vrhu. Ova vrsta kistova na prvi pogled meni, dobra je za nanosenje gel lajnera ili za popunjavanje obrva.
Ja sam ga koristila za gel lajner i nije me odusevilo, jednostavno nije dovoljno tanak tako da dobijete deblju liniju lajnera a ja preferiran onu tanju.

Zatim probala sam ga za nanosenje sjene za obrve, e taj posao je odlicno odradio. Ja nemam nekih problema s obrvama i samo ponekad ako nosim tamniju sjenu malo popunim i obrve. Kako je ovaj kist malo deblji vise proizvoda pokupi i tako da u par poteza popunim obrve.

Isto tako moze posluziti za nanosenje sjene ispod donjih trepusa jer je dovoljnno tanak za taj posao.

Prilicno je cvrst, ali kako su dlacice duge, dosta je i pokretljiv.
Tako da mogu reci da za mene nije idealan ali moze posluziti.












Slijedeci kist i posljednji kist u ovom setu je ovaj mali kist za oci. Duzina kista je 16,50 cmod toga na dlacice 1 cm.
Zapravo ovaj kist svojim oblikom moze posluziti i za  nanosenje korektora ispod ociju, fino ga blenda jer je mekan. Zatim isto tako moze se koristiti i za konturisanje nosa odnosno sitnijih dijelova lica, i bez problema radi i sa kremastim i puderastim proizvodima jer  je napravljen od sinteticke dlake kao i ostali kistovi iz seta.

Sto se tice rada na ocima, pokazao se OK. Koristila sam ga za nanosenje kremaste sjene preko cijelog kapka i  u par poteza sve nanese i izblenda ivice, isto tako i za obicne sjene.
Ali zato nije idealan za blendanje u pregibu oka. Moze to on obaviti ali trebao bi biti vise flafi da bi to bolje odradio.
Tako da za konacnu presudu za ovaj kist mogu reci da je dobaz za 'osnovne poslove' ali nesto ozbiljnije nece moci obaviti sam.

















I za kraj da se jos vratimo na cijenu ovog seta, 23,95 KM je za mene previse za ovaj set.. 5,98.. za jedan kist, pa meni je previse. Ja sam svoj upecala kada je nekada bio 16 KM i nesto -kako se sjecam. I za tu cijenu necu se mnogo buniti ali cu se malo buniti. I to, kako ovaj set nije potpun i kako tu nedostaje jos kistova kako bi se mogao nazvati setom za pocetnike, ili bar setom sa osnovnim kistovima.
Ja bi tu dodala jedan kist ta obrve i to onaj za cesljanje obrva koji lici na cetkicu maskare. Zatim jedan kist za rumenilo, koso sjeceni nesto manjih dimenzija. I jedan kist za nanosenje ruza, ako vec necemo ubaciti kist za blendanje sjene : ) to bi za mene bio potpun set kistova i nadam se da ce se pojaviti u katalogu... ja bi za takav set platila i 25KM ali za ovaj set, mislim da je previse.

Na interneti se za te novce moze naci finih stvari ili ako cete izdvojiti i malo vise...ili malo manje... ma ima sve.
Evo par prijedloga s interneta set1  set2 set3 set4



Toliko do mene, fotografije nisu najbolje ali nije bilo ni vrijeme najbolje... nisam ja kriva... ima dosta fotografija pa se nadam da mozete naci ono sto vas zanima a sto u Farmasi katalogu nije vidljivo!