Pages

Total Pageviews

Friday, March 6, 2015

Catrice - Beautifying Lipsmoother - 030 CAKE POP

Catrice - Beautifying Lipsmoother
Catrice - Beautifying Lipsmoother


Ovo je relativno nova stvar, cim se pojavila kod nas ja sam uhvatila ovu nijansu 030 CAKE POP ostale mi se nisu nesto svidjele.

Samo pakovanje je drugacije od svega sto se kod nas moglo vidjeti. Ova kombinacija plasticne tubice koja se moze stiskati, s vrhom koji ima 'jastucic' je najvjerovatnije inspirisan Clarinas lip perfector-ima, ali kako je to nesto sto ja nikada nisam probala niti cu, mogu reci samo da na fotografijama po netu izgledaju dosta slicno i simpatican im je fazon bio, jer i ja sama sam pala na to, kad znam da neci nikad imati clarins ajde reko da probamo ovo.

Mogu reci da se nisam ni pokajala ni odusevila, koristila sam ga na samom pocetku ali sad vec mi nije nesto zanimljiv.

Catrice kaze:
030 Cake Pop
BEAUTIFIER
The Beautifying Lip Smoother complements every natural make-up look: a subtle colour-dispersion in pastel shades with a glossy finish ensure a soft, well-groomed appearance. The Lip Smoother visibly evens out fine lines around your lips for flawless results. Its flock applicator and the practical tube packaging guarantee an easy application.
u liniju su  tri nijanse 1sweet caramel 2apricot cream i 3cake pop

Na ovo mogu reci da jeste dobar za natural make-up look, i da je ova boja koju ja imam jako fina, pastelna pink jeste sjajna i lijepo izgleda na lijepim usnama. Hocu reci ako su vam usne ispucale ili suhe, ima da izgledate uzasno s ovim, jer nece ublaziti taj ispucali i suhi izgled usana. Za ovo sto kaze da izjednacava fine linije oko usana, mogu reci da ta kremasta formula pomaze da usne izgledaju punije ali da opet morate imatu usne koje su u odlicnom stanju da bi to izgledalo lijepo.

Sam proizvod mirise blago na vaniliju i prijatan je za nositi. Isto tako kremasta formula je laka za nanositi i bez ogledala, taj spuzvati aplikator pomaze u tome. Ja bi se iskreno mogla mazati satima jer je tako ugodno i mekano.
Na to dodajem da ako stavite previse proizvoda na usne ima da napravite problem. Jer ce boja da leti svugdje, kao i kad stavite previse sjaja za usne. Na posljednjoj fotografiju moze se vidjeti kako je nastala linija na usnama jer sam stavila previse prizvoda i onda se to razmazalao i izgleda uzasno. Naravno kao i svaki sjaj i ovo ce da uhvati kosu ako leti na sve strane jer je ovo, bar po mom misljenju samo jedna vrsta fensi sjaj za usne.

eto toliko o ovome, trebalo mi je sto godina da napisem recenziju ali napokon sam to uradila, ove fotke cekaju jos od pocetka decembra ali evo napokon je sve tu!  :)

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother
Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother
Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother

Catrice - Beautifying Lipsmoother