Pages

Total Pageviews

Wednesday, April 22, 2015

Avon Extra Lasting Lipstick - Cappuccino




Za danas na blogu imam jedan Avon ruz, novi je za moj blog ali u Avon katalogu  Extra Lasting ruz je prisutan vec neki duzi period, pojavi se pa nestane. Ja sam jos nekada davno imala jedan ruz iz ove linije mislim da je to bio Fiery Red imala sam pozitivno misljenje o njemu ali eto napokon sam ponovo kupila ruz iz ove linije i mogu reci da me ni ovaj nije razocarao.

U trenutnoj Avon kampanji ove ruzeve mozete naci za 5,50 KM, tako da cu i ja definitivno uzeti jos jedan ruz, ovaj put ciljam na neku pink, eventualno crvenu proljetnu boju.

Regularna cijena ovog ruza je 13,50KM dok kako sam rekla sada ga mozete naci za 5,50 KM, sto je za mene i realnija cijena, ja ga sigurno necu kupiti kada bude skuplji. Za te novce dobijete 3,6 g proizvoda, sto je odlicno. Trenutna linija sadrzi 10 razlicitih nijansi ruzeva, neke od nijansi su sjajne, neke biserne. Meni se vise dopadaju naravno sjajne, dok su biserne previse biserne za moj ukus.

Pakovanje ruza je klasicno, crveno i minimalisticko, sto volim,  fino se zatvara i od cvrste je plastike.
Ruz ima neki blag miris, ali skrzo blag, rekla bih da se malo osjeti neki vockasti miris. Ruz je stigao zapakovan u klasicnu Avon zastitnu foliju, sigurnost i zastita uvijek na prvom mjestu,  ali  ja sam je bacila tako da nemam da vam pokazem sastav ruza i ostale pojedinosti jer se to sve nalazi na toj zastitnoj foliji!

Na Avon stranici za ruz kazu;
Puna samopouzdanja i atraktivna uz Ekstralasting ruž za usne koji ostaje na usnama do 8 sati+. Budi primjećena zahvaljujući njegovoj luksuznoj teksturi i svilenkastom satinskom završetku.

Efekat: Usnama daje smjelu, dugotrajnu boju. BNe preslikava se i ne trusi. Hidratizira usne i daje im ugodan osjećaj zahvaljujući vitaminu E i proteinima pšenice.
*Zasnovano na 1 sedmici korisničke studije 12-570 sa 119 žena.

Iz ovoga sto kazu ovdje mogu se sloziti s tim da dugo traje, ne 8h ali prilicno dobro se drzi. Jer kako sam ja primjetila ovaj ruz se nakon par minuta blago fiksira. Odnosno, kada nanosite ruz, on je jako kremast i ugodan na usnama, jako sjajan, imate osjecaj kao da stavljate balzam za usne. Ali nakon par minuta, ruz gubi dio tog sjaja i blago se fiksira, ruz ce se preslikavati na casi i gubiti sjaj i nesto boje ali ce ostati i prilicno dosta boje na usnama.
Isto tako gore kazu da ima satenski zavrsetak, ja bih rekla da je to matte zavrsetak koji se stvara nakon par sati nosenja, i neminovnog preslikavanja ruza. Ali opet to nije onaj klasicni suhi osjecaj koji daju neki matte ruzevi ovo je definitivno ugodnije.

Ova linija ruzeva bi bila odlicna za one koji nisu ljubitelji matte ruzeva ali zele ruz koji dugo traje i koji nije neugodan za nositi. Ja cu definitivno probati jos par nijansi iz ove linije, ako opet uhvatim neko snizenje u katalogu, meni se definitivno svidaju i mislim da za 5,50 KM necete puno pogrijesiti ako im date sansu.