Pages

Total Pageviews

Thursday, April 16, 2015

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4




Za danas imam jedan poseban ruz. Posebno ga mrzim jer sam ga morala slikati 5x i opet ni nakon svega toga nisam zadovoljna ovim fotografijama.. al nemam vise zivaca.

Ovaj ruz je iz relativno nove Farmasi kolekcije ruzeva Let's Make Up. Ja bi je opisala kao Avon COLOR TREND kolekciju ili Oriflame very me kolekciju  ili tako nesto. Jer kako znam proizvodi iz tih kolekcija su nesto slabijeg kvaliteta a i ovaj ruz je za mene bio nesto losijeg kvaliteta nego ostali Farmasi ruzevi koje sam probala, ali opet kazem nisam nista drugo probala pa necu generalizirat, treba probat jos par stvari pa da imam neki kompletniji utisak o kolekciji.

Sto se tice ovog ruza, o njemu nema nista na Farmasi stranici ali ima par stvari u katalogu a tamo kazu;

Let's Make Up Lipstick Ruz za usne Kremasta visoko pigmentirana tekstura za super lako nanosenje. U trenutnom katalogu kosta 5,50KM  regularna cijena 7,90KM.

U katalogu se nalazi osam nijansi ruza, a u pakovanju dobijete 4g proizvoda koji nakon otvaranja traje 12 mjeseci.

Po meni ovo pakovanje i ove jarke boje koje se vide kroz cijelu kolekciju Let's Make Up je jako girly ali nije moj fazon, ali mislim da ce biti interesantna nekim curama koje tek ulaze u taj svijet kozmetike pa ih privlaci sve sto ima dosta boje.
Iskreno, nisam ocekivala da ce me ruz oduseviti ali OK, dala sam mu sansu i on me razocarao. Prvo od svega ta vjecita borba oko biranja boje u katalogu, iz svih ovih boja koje se vide u katalogu niti jedna nije prestavljena kao shimerasta a ja sam bas ubola ovu koja se sija. Da razjasnim nije gliter u njemu ali definitivno ima sitni shimmer i jako se sija, razocarenje cim sam ga ugledala.

Zatim kada sam se razocarala nakon prvog pogleda onda sam i vratila ruz u tubu i vratila poklopac. To je drugo razocarenje ruz je jednostavno napravljen od tako slabe platike da leti gore-dole bez puno napora, srecom pa poklopac dobro klikne pri zatvaranju pa mozete biti sigurni da u torbi nece napraviti belaj. Pakovanje me podsjeca na kvalitet baby lips-a al ovo je jos groznije, po kvalitetu.
Ruz imam od kraja februara, nisam ga dirala osim kada sam ga pokusavala uslikati i sav natpis na ruzu skoro se izbrisao, izgleda grozno :/
Moram dodati da je fino to sto se nijansa ruza moze vidjeti kroz pakovanje, a na dnu ruza kao i kod ostalih Farmasi ruzeva je naljepnica sa brojem nijanse. Nista posebno.

Koliko god mirisem ovaj ruz, nekako mi nije kao ostali Farmasi ruzevi, nekako je slatkast miris, nikako mi nije onaj klasicni Farmasi miris. I kako vidim nijansa 4 je sada u katalogu stavljena da je u pink pakovanju...

Za sam kraj, ruz kao ruz i njegova boja nisu losi za nekoga ko zeli neku neutralno svjezu boju, malo da vuce na pink sa malo sjaja ali ja to nisam ocekivala, i nisam ljubitelj toga tako da meni nije bas nesto posebno. Trajnost ovog ruza je apsolutno nikakva, nestane brzinom svjetlosti, kremast je kao TC ruzevi ali opet, meni se cini da bi se i balzam za usne ponasao isto kao i on.

To je to, imate fotke pa vidite i sami, presudite za sebe, ja cu cekati neko snizenje pa pokusati mozda s nekom crvenom bojom koja bi mi lakse mogla biti draga.. mozda...




Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4 - na direktnom suncu


Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4 - na direktnom suncu


Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4 - na papiru

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4 - nakon preslikavanja1x - bez popravke

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4 - na ruci


Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4
Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4

Farmasi Let's Make Up lipstick - 4