Pages

Total Pageviews

Thursday, April 9, 2015

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03


Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Prije par dana na blogu sam stavila jedan od dva Farmasi Ultra Shine sjaja za usne koje imam u svojoj kolekciji. Tamo ste mogli vidjeti jednu divnu lila boju.
Ovaj danas je nesto pristojniji, ne tako interesantan ali vise praktican.
03 sjaj imam jako dugo vremena, pokusala sam ga uslikati jedno 5x ali nikada nisam bila zadovoljna fotografijama tako da je cekao jako dugo da se pojavi na blogu.
U pakovanju dobijete 2,6 grama proizvoda, i za to cete platiti 6,60KM u tekucem Farmasi katalogu. Tamo isto tako trenutno ima 6 nijansi sjajeva iz ove linije, iako su obiljezeni brojevima od 1 do 14.

Na oficijalnoj stranici za sjaj su napisali;
ULTRA SHINE LIPGLOSS
Ultra shine - savršeno sjajilo za vas.
Opis
Održava savršen sjaj i omekšava usne idajući im slatkast okus.
Upotreba: Nanesite na usne preko karmina ili bez.

izvor fotografije Farmasi BiH


I to je sve sto stoji o njemu tamo, dok u katalogu pise;
Biserni sjaj uz ugodan osjecaj na sunama, za usne mekane poput latica.
Daje usnama nevjerovatan sjaj, intenzivnu hidrataciju i punocu iz bogate palete boja.

Pa da malo analiziramo gore navedno,
Za ovo malo informacija koje se mogu naci na stranici mogu samo reci da 'idajuci' to  ' i ' treba odvojiti  ili ga izbrisati skroz.
A za ovo u katalogu,
Sa ovim sto pise da daje biserni sjaj mogu se sloziti dosta su sjajni, nisam sigurna da su ugodni zato sto meni niti jedan sjaj nije ugodan, ali definitivno nije ljepljiv, sto mu je plus. Nisam bas sigurna za hidrataciju kao ni za punocu ali definitvno daje usnama nevjerovatan sjaj .

A sada moji utisci;
Na oba moja sjaj jasno pise da sadrze 3g proizvoda, traju 12 mjeseci nakon otvaranja i u sastavu sam pronasla da ima ricinusovo ulje, te da nemaju neki specifican ukus, rekla bih da su kao i ostalli ruzevi i sjajevi iz linije koje sam probala. Kada dobijete svoje sjajeve  oni nemoju nikakvu zastitnu kutiju niti foliju samo stiker koji je zaljepljen tako da ako se sjaj otvori, stiker bi se poderao.
Pakovanje lijepo i modernoo izgleda, ali mogu reci da nije prakticno jer imam sjaj koji sadrzi duplo vise proizvoda a u manjem je pakovanju nego ovaj sjaj. Isto tako, sjaj dolazi sa jako nezgodnim aplikatorom, aplikator je nalik kistu ima tanke dlacice ali nije fino napravljen, i pri vracanju kista u pakovanje morate biti jako oprezni inace ce se dlacice ukriviti i tu nema povratka.
Nisam imala neka ocekivanja od ovih sjajeva ali opet mogu reci da me nisu ni razocarali.

Prvo da krenem sa nijansom 03, nju sam prvu kupila, kada sam ga stavila mislila sam da mu nema spasa da je pravi shimmerasti promasaj. Ali nasla samo kako da ga koristim. Naime, ovaj sjaj nema dosta boje, malo neke nude nijanse, koju kada stavite na sune, nekako se spoji i nije tako primjetan samo taj jaki sjaj i shimmeraste cestice dolaze do izrazaja. Meni licno to je pravise preko cijelih usana tako da ga ja stavljam samo na sredinu usne, i to u tankom sloju samo da taj dio usne jos malo naglasim da izgleda punije. Sivo-zlatne shimmer cestice se super slazu s bilo kojim ruzem ispod njih.

Zatim nijansa 15, i da, da naglasim ni jedan ni drugi sjaj nisu trenutno dostupni u katalogu. Nijansa 15 je blaga lila boja koja ima diiiivan plasticni sjaj, ima u sebi shimmer razlicitih boja pink, plavi i sivi, i to je cini apsulutno ludom bojom. Iako sjaj nije potpuno hard core pigmentiran opet izgleda odlicno. Ovdje isto moram naglasiti da se ni u prvom i u ovom sjaju shimmer uopste ne osjeti bas nikako ali daje predivan efekat. Samo sto moram reci da ovdje i prestaje njegov 'sjaj' jer se tako lako brise, odnosno preslikava da je stvarno prava steta, trajnost mu je nula. Naravno uz olovku ili ruz ispod njega moze se to popraviti ali ovako sam nema tu moc fiksiranja tako da ce ostati na svakoj casi. I nakon brisanja sjaja ostaje samo shimmer. Zbog toga mogu isto reci da se jako brzo trose, ja sam zlatni stavila 5x i vec nema pola tube.


I kao zakljucak, ja generalno nisam ljubitelj sjajeva, ali ovi su ugodni i sjajni. Nisu toliko dugotrajni ali zato divno izgledaju na usnama i jos plus nisu skupi. Pa ako mozete naci nijansu za sebe trebate ih probati.  A mislim da bi svakome dobro dosao  Ultra Shine lipgloss u nijansi 03, ide preko svih ruzeva kao da ce posliziti fino.

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - na papiru

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - nakon preslikavanja 1x - bez popravke

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - nakon preslikavanja 1x - bez popravke

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - na papiru


Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - nakon preslikavanja 4x - bez popravke

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - nakon preslikavanja 4x - bez popravke


Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - na direktnom suncu

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03 - na ruci - na direktnom suncu

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03

Farmasi - Ultra Shine Lipgloss - 03