Pages

Total Pageviews

Wednesday, July 8, 2015

Three Top Coats




Golden Rose Gel Look  - Top Coat
Rimmel Finishing Touch Ultra Shine -Top Coat
Essence The gel nail polish - Top Coat

Mislim da svi koji su bar jednom nalakirali nokte znaju da prije stavljanja laka treba bazni lak i nakon stavljanja laka zavrsni lak. Ali ko jos moze to stici u danasnje vrijeme. Takoder svi ti bazni i zavrsni lakovi se hvale kako produzavaju trajnost laka ali da li je to stvarno istina? 
Ja iskreno stavim ili bazni ili zavrsni lak, Nikako oba jer nemam strpljenja cekati da se to sve osusi. I nisam bas uvjerena da su svi bazni i zavrsni lakovi dobri,  definitivno ima velikih promasaja.
Ja sam iz svog iskustva shvatila da je stvarno tesko naci onaj odgovarajuci i bazni i zavrsni lak. Danas vam pisem o ova tri zavrsna laka dok na testiranju imam par baznih lakova koje takoder uskoro mozete ocekivati na blogu.

Prvo na spisku je Golden Rose Gel Look  - Top Coat
Ovaj lak dolazi u klasicnom GR pakovanju True Color lakova. Ima siroku cetkicu i dobijete 10,5 ml. Formula mi je prilicno gusta i sporo se susi. Sto me jako nervira, na noktu daje debeo sloj, i nemojte ni sanjati da ga stavljate kao treci ili cetvrti sloj na nokte, jer se nikada nece osusiti. Ima neki miris, nije bas ugodan ali nije ni strasan. Cijena mu je oko 5KM i mislim da ga nikada vise necu kupiti. Meni je uzasan i nema neki efekat, niti je nesto posebno sjajan na noktima. Kako sam vec pri kraju bocice poceo je da se razvlaci i jako je gust, nemoguce ga je namazati preko laka. Na pocetku je bio nesto bolji ali se brzo osusio i pokvario.

Golden Rose Gel Look  - Top Coat

Golden Rose Gel Look  - Top Coat

Golden Rose Gel Look  - Top Coat

Golden Rose Gel Look  - Top Coat

Drugi na listi Essence The gel nail polish - Top Coat
Lak koji sam nedavno kupila, kada sam cula kako ga po blogovima jako hvale. Cim sam ga ugledala nije mi se dopao jer se kroz bocicu ne moze vidjeti sam lak. U bočici dobijete 8 ml proizvoda. Zatim sam krenula sa testiranjem, i fino se pokazao. Drzi lak na noktima i do sedam dana. Ima guscu konzistenciju i trebalo mi je malo vremena da se naviknem kako ga nanositi, jer ako nisam uzela dovoljna laka iz bocice zna praviti  ruzne crte po noktina, kao suhe linije i kasnije nece da izgleda glatko i kompaktno.  A ako uzmem previse laka ona ostavlja mjehurice. Ima prilicno jak miris, ali nakon sto se osusi i sto operem ruke vrati se u normalu. Ima tanku cetkicu ali prilicno dobro obavlja posao, jer da je ona deblje cetkica previse bi laka bilo na njoj jer je dosta gelasta formula. Dosta se brzo susi i tu mu dajem veliki plus. Kako je lak bilo sve teze mazati i kako sam primjetila da se zgusnuo i poceo razvlaciti kao u neke 'konce' odlucila sam ga otvoriti, odnosno oguliti pakovanje. Ja sam naravno morala naci nacina da vidim 'kroz to pakovanje' i uspjela sam. To mozete vidjeti na fotografiji. Kod ovog laka bi rekla da je dobar za cijenu od 5KM i nesto, stvarno dobar lak i dobro radi svoj posao, ali se prilicno brzo trosi, i naravno mene nervira pakovanje. Ali mislim da bi ga kupila ponovo.

Essence The gel nail polish - Top Coat

Essence The gel nail polish - Top Coat

Essence The gel nail polish - Top Coat

Essence The gel nail polish - Top Coat

Kao zadnji dolazi Rimmer Finishing Touch Ultra Shine -Top Coat
Ovaj sam ustvari kupila prvi, i pravo se razocarala. Uzasan je. Prvo od svega, pakovanje mi je kao i kod ostalih Rimmel lakova, to pakovanje po meni jeste slatko i fino ali nije prakticno. Zatvarac laka koji se koristi za mazanje noktiju je stvarno previse sirok i glomazan. Tesko ga je fino uhvatiti i vidjeti gdje ga tacno nanosite. Formula ovog laka je jako vodenasta i voli da pokupi boju koja se nalazi ispod njega. Cetkica je jedna od onih debljih i fino je s njom nanijeti lak. U bočici dobijete 12 ml proizvoda. Nema neki specifican miris. Ovo sto na pakovanj pise ULTRA SHINE potpuno zaboravite. Relativno brzo se susi je je dosta vodenast ali nece produziti trajnost laka nesto posebno. I on kosta nesto oko 5 KM ali ga definitivno necu kupiti ponovo.

Rimmel Finishing Touch Ultra Shine -Top Coat

Rimmel Finishing Touch Ultra Shine -Top Coat

Rimmel Finishing Touch Ultra Shine -Top Coat

Rimmel Finishing Touch Ultra Shine -Top Coat