Pages

Total Pageviews

Monday, October 12, 2015

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8



Za ove ruzeve u olovci sigurno znate, jer su tako dobri da ih svi hvale. Vjerujem  ste vec probali ruzeve iz ove matte linije i da su vam i oni odlicni, tako da ove olovke dodu kao nova zanimljiva verzija tih ruzeva.

Ovi ruzevi u olovci su dostupni u nekih 15 nijansi i vecina ih ima svoje duplikate u regularnoj liniji ruzeva, samo pazite nisu im isti brojevi nijansi. Ja sam se zeznula i kupila boju koju vec imam, ocigledno mi je najdraza! : )

Ruzevi u olovci sadrze 3.50g proizvoda i nakon otvaranja ce trajati 18 mjeseci. Cijena ima varira oko 4 KM, sto je odlicno za ovako kvalitetan proizvod.
Jedini problem kod njih je to sto ih morate siljiti, tako da ja preferiram klascne ruzeve, jer su oni za mene prakticniji.

Sam ruz u olovci je nesto kremastiji od regularnog ruza. Sama zavrsnica na usnama je ista i isto se ponasaju. Ja volim matte ruzeve i mogu reci da su ovi jako fini i ugodni.

Ruzevi u olovci nemaju neki izrazen miris, mozda malo na vaniliju, kao i regularna linija ali stvarno se jedva primjeti. Trajnost ovih ruzeva je stvarno dobra. Na meni mogu izdrzati i 5h, ja sam odusevljena!

Kupila sam skoro i Maybelline Color Drama  ruz u olovci, da ih usporedim. Mogu reci da su GR olovke bolje u svemu, jednostavno su odlicne!!

Ja imam 4 nijanse da vam predstavim, naravno radim na tome da ih bude jos vise.


GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8


GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8 - na papiru

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8 - nakon  preslikavanja 4x - bez popravke

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8  - nakon preslikavanja 4x - bez popravke

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8 - na ruci 

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8 - na ruci

GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 8 - na papiru