Pages

Total Pageviews

Friday, November 6, 2015

EMPTIES #4





Nakon male pauze evo jos jedan empties post... pokusat cu biti redovnija s ovim postovima .. : )


1. Deep Fresh - odstranjivac laka za nokte
Ovo je moj novi favorit. kosta 1KM u Piemonte trgovinama i odlicno  obavlja posao a mirise bolje od nekih parfema. Definitivno probajte.

2.Solvente - odstranjivac laka za nokte
Ovo uvijek imam iz sebe, odlican se za skidanje glitera, ali dosta isusi nokat i zanoktice, ali zato ako ih pethodno hidratizirate, necete imati problema. Kosta 1KM i mislim da je hard core odstranjivac i vrijedi ga imati u zalihi.



3. Rimmel - Stay Matte - Puder u kamenu
Ovaj puder je ok, meni je ovaj trajao dugo jer ga ne koristim tako cesto jer imam suhu kozu lica. Ide u smece zbog starosti. Ali definitivno cu opet kupiti nakon sto potrosim puder koji trenutno koristim.

4. Farmasi - eyeliner
Ovaj proizvod imam preko godinu dana i ne mogu da se sjetim kako se tacno zove, a znam da ima u nazivu surma ili nesto slicno. Za njega mogu reci da je bio skup, oko 15 KM i da nije ispunio ocekivanja. Taj kist s fascinantnom konjskom dlakom za mene nije bio upotrebljiv. A sam eyeliner dva mjeseca nije funkcionisao nikako, bio je previse tvrd, nije davao 'cistu' liniju ma koliko god ga ja zagrijavala i koji god kist koristila. Tako da je odmarao duze vrijeme, kada sam ga opet uzela da ga koristim, onda je bio odlican. Nije nikako vodootporan i lahko se razmazuje, tako da me razocarao i na samom kraju se opet osusio i pola proizvoda sam bacila.

5. Manhattan  - multi effect eyeshadow - mono sjenilo
Bilo je uzasno, pigmentacija nula, trajnost nula. Pokusavala sam to potrositi ali sam odustala.



6. Oriflame - Milk and Honew Gold  - krema za ruke i tijelo
Imala je jak miris, onako gelasta ali se lako upija. Nije hidratizirala, ni tijelo ni ruke. I miris mi je bio previse jak na prvu a u par minuta se potpuno gubio. Nije nesto sto bi preporucila.

7. Yves Rocher - toaletna vodica - kokos
Bacam je jer mi previse dugo stoji i promijenila je boju. Bila je dobra, onako fina ljetna vodica. Ostavlja bijele tragove po crnoj odjeci i prilicno  je skupa. Nisam ni trecinu bocice portosila, a ludila sam za njom dok je nisam imala, a kada sam je kupila, nije se pokazala nesto posebno zanimljivom.


8. 9. Avon toaletne vodice
Ovo su toaletne vodice koje volim da koristim u proljece. mislim da su genijalne i definitivno cu ih opet kupiti. Celebre je moj all time favorite! Uhvatite neko snizenje i obavezno probajte, kostaju oko 10 KM.