Pages

Total Pageviews

Friday, November 20, 2015

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine


FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

Kao sto sam obecala, kada testiram sve nove Farmasi matte ruzeve, podijelit cu svoje utiske o njima.
Pa da krenem;

Jedan od nude ruzeva. Ovaj je dosta nude, u pakovanju izgleda kao korektor. Ali kada ga nanesete dobijete jednu neutralnu boju sam malo narandzanstog podtona. Ja bih rekla da je ruz sasvim ok lijepo se ponasa ali nije za mene. Prvenstveno zato sto nisam ljubitelj matte nude ruzeva.

Jos jedna jako svijetla nude nijansa. Ova je nesto neutralnija i ima vise pink boje u sebi. Mislim da je jako slicna predhodnoj boji, ali opet oni zaludenici u nude boje ce sigurno reci da su obje neophodne. Naravno, nemojte zaboraviti da ispod ovih ruzeva mozete koristiti olovku za usne i tako dobiti nesto drugaciju  boju koja ce vama mozda vise odgovarati.

Ovaj ruz je nesto tamniji od prethodna dva ali bi ga ja ipak stavila u neku malo tamniju nude- neutralnu kategoriju. Intenzivniji je od Skin i Light Champagne. U njemu preovladava narandzansta, ali ima tu i pink podtona. Jako je posebna boja, rekla bih boja cigle. Nije nesto na sto bih se odlucila na prvu ali mislim da je super boja za nekoga ko zeli boju koja privlaci paznju i koja je odlicna za ovo jesenje i zimsko vrijeme.

Za ovu boju ja bih rekla da je vise hot pink, ali i brave moze posluziti kao nagovjestaj za ovu intenzivnu pink nijansu. Pink nijanse koje sam do sada probala iz Farmasi matte linije su imale previse neke bijele primjese i cinile su mi se neprirodnim i previse napadnim. Nikako mi se nisu svidjele, ali ova je bas dobra. Mislim da je idealna za vruce ljetne dane kada zelite biti primjeceni!!

Diva je moj prvi favorit iz ove linije. Ja je smatram za crvenu boju sa dosta pink pingmenta. Apsoluto super izgleda na usnama, i nekako cini da cijelo lice izgleda svjezije. Ako vilite crvene i intenzivne boje, ovo sigurno morate imati. Nije neonska boja, ali sigurno ce prizivati poglede.

Diva je nestala u mojim ocima kada sam prisla ovom ruzu. Apsolutno je perfektan za ove jesenje dane. Ovaj ruz je sve ono sto je matte 13 - Purple Red trebao biti u mojim ocima. Ovo je jedna tamno crvena nijansa koja opet ima i dosta pink boje u sebi. Rekla bih da je i tamno pink sa malo crvene, zavisno kako i kada je gledate. Ali ovo je definitivno moj favorit .

Jedna jako interesantna boja. Na prvu sam pomislila da ce biti uzasna, ali pozitivno me je iznenadila. Ovo je svijetlija ljubicasta nijansa. Ovoj boji ce trebati dva sloja da bude potpuna, jer je malo drugacija od ostalih. Mislim da ce se ova boja svidjeti mnogima jer je ljubicasta ali dosta nosiva za razliku od skroz tamnjih strasnih ljubicastih koje su zavladale. Ako zelite da budete u trendu a niste bas hradre da nosite tamne boje probajte ovu.

21 – Grape Wine
Jos jedan favorit. Ovaj sam ruz kupila samo onako da imam cijelu kolekciju, bez mnogo nade da ce biti nesto poseban. Ali je stvarno jako poseban. Jos jedan favorit, ali ovaj ruz je najtamniji od svih. On je ljubicast, osnovna boja mi je tamno ljubicasta. A u sebi ima dosta crvene sto ga cini posebnim. Ruz 19 – Autumn ima dosta pink u sebi dok 13 – Purple Red ima dosta crvenog u sebi, ovaj ima dosta ljubicastog.  Nesto kao boja sljive. Ovaj je za one nesto hrabrije, u toku dana je svijetliji dok navecer postaje tamniji. Ja bih ovaj ruz nosila uvijek, jednostavno je super.

I za kraj, molim vas nemojte se voditi bojama iz kataloga kada budete birale ruzeve koje zelite naruciti. Mislim da na netu ima super recenzija i odlicnih fotografija na kojima su realnije prikazane boje ruzeva. Moja preporuka ide za ruzeve 21, 19 i 18. To su tri boje koje su meni odlicne i jako posebne.
Sto se tice samih ruzeva, meni ovi ruzevi odgovaraju. Ali moram priznati da su Golden Rose matte ruzevi vise kremasti. Tako da ako niste ljubitelj matte ruzeva, nemojte ocekivati sada od ovih da budu odlicni. Ovi ruzevi se fino nanose, i dugo traju. Prilicno su pogmentirani tako da ih mozete nanijeti u tanjem sloju i tako se igrati sa samom nijansom ruza, dobiti dva ruza u jednom.
Mislim da je cijena odlicna i da ce vam ovi ruzevi trajati dugo jer su jako pigmentirani. Mislim da je farmasi odradio dobar posao s ovom linijom i da ima boja za svaciji ukus.


FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine - na papiru

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine - nakon preslikavanja 4x - bez popravke

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine - nakon preslikavanja 4x - bez popravke

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine

FARMASI Matte Lipstick 21 - Grape Wine