Pages

Total Pageviews

Saturday, November 14, 2015

Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT




Danas je na redu matte Tocuh mattifying Top Coat od Farmasija. Dobila sam ga u PR paketicu ali imala sam priliku vec potrositi jednu bocicu koju sam davno kupila, pa vam tako donosim potpune utiske u ovom laku.

Farmasi za ovaj lak kaze:
Pretvara sjajni lak za nokte u mat.
Mijenja obican lak za nokote u mat finis bez promjene osnovne boje. Koristi se nakon sto se prethodno naneseni lak u boji osusi.  Izrazite postojanosti, ne isusuje nokte, daje prelijep mat efekat vec nakon prvog sloja.
Orginalna cijema 9,90 a trenutno u  katalogu kosta 6,95
Sadrzi 11 ml proizvoda i nakon otvaranja, rok trajanja je 12 mijeseci.

Iz gore navedenog, rekla bih da je sve tacno. Pretvara kasicni lak sa sjajnim zavrsetkom u lak s matte zavrsetkom, i nece nesto pretjerano izmijeniti boju samog laka. Cinjenica je da se prvi sloj laka mora osusiti da biste nanijeli slijedeci sloj. A tacno je i to da je jedan sloj ovog matte laka dovoljan za potpun matte efekat. Jedino sto nisam sigurna koliko dugo traje. Odnosno, mislim da matte zavrsni lak nije tako trajan na notkima kao neki obicni lakovi.

Sam lak je gust i izgleda kao pijesak s bijelim mikrocesticama. Kada ga nanosite na nokat, nije automatski matte, nego postepeno se susi i postaje matte. Cetkica je jedna od onih sirokih i ravnih, tako da zahvati dosta laka i daje preciznost pri nanosenju. Kako je formulacija nesto gusca, pazite koliko laka uzimate na cetkicu, jer nije potrebno mnogo da se dobije matte efekat, samo bespotrebno trosite previse laka.
Naravno kao i kod drugih lakova i ovaj lak morate pricekati da se osusi, s tim da, ako ga nanosite kao drugi i treci sloj preko nekog drugog laka, taj proces moze duze potrajati.
Kao sto sam vec rekla, ja sam dobro testirala ovaj lak i mogu reci da mi se dopada.  Jako je neobican i ako zelite da vam nokti budu upadljivi a nemate vremena i zivaca na neki intrikantni nail art, probajete s ovim matte zavrsnim lakom.

Ja sam ovaj lak koristila i preko nekog nail art dizajna kojeg sam radila akrilnim bojama i sve je razmazao, pa za takve opcije bih preporucila prvo stavljanje brzosuseceg zavrsnog laka pa tek onda ovog matte laka,
Takoder, ja sam ga najduze nosila tri dana, jer nakon toga mi dosadi. Tako da necu garantovati trajnost ali cu je testirati u narednom periodu pa vam javiti na FB.

I za kraj, cijena mu jeste nesto veca, ima jeftiniji GR matte zavrsni lak, kojeg nisam probala pa necu za sada nista komentarisat ocim cijene. Ali ako ste probali Avonov matte zavrsni lak i bio vam je previse sjajan s svim mikroshimmerom, onda ce vam ovaj super doci jer je ovaj cisto matte zavrsni lak.

Ispod mozete vidjeti kako izgleda preko nekih Farmasi lakova koje sam recenzirala skoro...

Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  



FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 508 + Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 508 +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 524 +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 524 +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 529  +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 529  +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 526 +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 526 +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 521  +  Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 521  + Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT  
Recenziju o ovim myStyle quick dry Farmasi lakovima mozete procitati ovdje

PR* Farmasi Matte Touch - MATTIFYING TOP COAT