Pages

Total Pageviews

Tuesday, December 15, 2015

EMPTIES #5






Farmasi Pata Cream Puder
Ovo sam dobila da probam od prijateljice jer nikome nije odgovarao. A na kraju ni meni. Jako je interesanstan puder, ali to je sve. Za moju suhu kozu je neupotrebljiv. Sama nijansa je i za mene presvijetla i grozno izgleda na licu. Probala sam ga nanositi na sve moguce nacine ali jednostavno je zivi uzas. Srecom i nema ga vise u katalogu.

Farmasi Terracotta Puder
O ovom proizvodu sam vec pisala ovdje. Ali odustajem od njega jer mislim da sam od njega dobila sitne bubuljice. Nisam sigurna, ali kako sam ga prestala koristiti i to je nestalo s lica,.. tako da... I takoder ova boja je previse tamna za moj zimski ten.

Farmasi Wet & Dry 'Two Way' foundation
Ovo je takoder puder koji sam dobila od prijateljice da probam, jer nikom drugom nije odgovarao, na samom kraju nije ni meni. Probala sam ga, dala mu sansu ali definitivno nije za suhu kozu. Mislim da bi mozda mogao finkcionisati za masnu kozu. Vec neko vrijeme ga nema u katalogu. 


Rimmel - Salon PRO - 391 - lak za nokte
Jedan jako dobar lak za nokte, i dugo mi je trajao. Jako mi se dopada i boja i cetkica kod ovog laka. Mozda cu ga kupiti ponovo,  kosta oko 5 KM.

Flormar - Perfect Cover Age -  Liquid Concealer
Jedan korektor koji me razocarao. Meni nije posluzio ni ispod ociju niti za prekrivanje nepravilnosti. Ispod ociju se uvlacio u borice a preko nepravilnosti isto kao da ga nije ni bilo. Ovo definitivno preskociti, a kupiti Flormar full coverage concealer. Mislim da i jedan i drugi kostaju oko 5-6 KM.


Alverde - krema za oko ociju
Kupila sam je kada je bila na snizenju. Nije nesto posebno dobra. Daje neku hidrataciju ali nista specijalno za mene. Kosta oko 7 KM i jos sam u potrazi za dobrom kremom za okoocno podrucje.

Organic Surge - krema za ruke - Tropical Bergamot
I ovu sam kupila kad je bila na snizenju u Didacu oko 2KM. Krema je prilicno tecna ali nije gelasta , ima bas specificnu teksturu. Kod nje mi se dopalo to sto se brzo upije u kozu. Miris joj nije neki ali fino njeguje i prakticna je za one koji nisu ljubitelji krema za ruke koje su masne.

Balea - krema i maska za ruke - s uljem makadamije
Ovo je moja najdraza krema, odnosno maska za ruke. Jedino mi je malo napadan miris koji ima, jer jako jak! : ) inace dobro obavlja posao. Volim je staviti pred spavanje i ujutro ruke budu kao nove. Definitivno preporucijem da probate a nije nesto ni skupa, oko 3KM.



Oriflame - nature Secrets  - sapun
Sapun sam kupila samo zbog mirisa, jer volim miris maline. I da, ima prijatan miris maline. Koristila sam ga i za pranje kistova i fino se pokazao jer se nije previse istopio dok sam ga koristila. Nije bio skup i mozda ga kupim ponovo za ljetne dane.