Pages

Total Pageviews

Friday, March 11, 2016

EMPTIES #8





Afrodita - Coconut Milk - cream Shower Gel
Ovo je jedan od Afroditinih gelova koji me nije odusevio. Bio je jako gelast i nije imao intenzivan miris kokosa kako sam se nadala. To je nesto sto sam se nadala dobiti od njega, jer nekada samo zelim da uzivam u mirisu dok ga koristim. Necu kupiti ponovo, ali onaj s vanilom iz nove kolekcije sigurno kupujem kada potrosim neke koje imam trenutno.

Dove - Caring Protection - Nourishing Shower Gel
Ovaj kremasti gel je bio prolazan. Davno sam ga potrosila ali mislim da nije imao klasicni Dove miris, mislim da je bio skroz neutralan. Tako da, mislim da necu ga kupiti ponovo, vise mi se dopada  onaj klasicni Dove i po mirisu i po poslu koji obavlja.




Eveline - SOS - Brittle and Broken Nails
Eveline lak je super funkcionisao. Mislim da mi se vise dopada nego 8 u 1, jer je ovaj ucinkovit ali nije tako agresivon kao 8 u 1. Definitivno probajte ako imate problema s rastom noktiju i ako vam se zanotkice suse od onog drugog.

Avon - Nail Experts 5 in 1-  Nail Treatment
Trosim vec trecu bocicu ovog Avonovog 'novog' laka, i odlican mi je. Tu je negdje kao i ovaj Evelinov, mislim da su oba pink boje. Avonov malo bolji jer moze posluziti kao zavrsni lak. Ali nemojte ocekivati da ce dati preveliki sjaj kao gel efekt zavrsni lak, ovo je ipak samo obicni 'tanki' zavrsni lak. Nije skup i dobro obavlja posao ja cu sigurno nastaviti da ga kupujem.



Farmasi  Almond Collection Natural - Nourishing Hand cream - Almond & Cherry Blossom 50ml
Krema jako intenzivnog mirisa visnje. ja nisam ljubitelj visnje i jako sam se napatila da ovo potrosim. Krema mi se nije nesto posebno dopala, nije radila nista posebno. I jako mi je iritantan ovaj cep koji se mora zavrnuti i odvrnuti svaki put. dobila sam je na poklon, ali sigurno necu kupovati kreme iz farmasija jer kako sam vidjela sve imaju ove iritantne cepove a nisu u nekom kjut pakovanju koje bi me moglo navesti da ih ipak kupujem.

Farmasi - Orange - Hand Cream - Refreshing & Energizing 75ml
Jos jedna krema s jakim mirisom, ovaj put narandze. Ni to mi se nije dopalo. Tekstura i performanse su kao i kod prethodne, apsolutno nista interesantno, i da i ova ima iritantni cep. Mislim da nisu skupe kreme, ali takoder mislim da nisu nista uradile da bi opet za njih dala bilo kakve novce. Svi dobri sastojci su pri dnu liste sastvava tako da su tu u tragovima i nisu nista ni mogli uraditi.





Eveline - Argan Vanilla - Exclusive Body Butter
Puter za tijelo koji zapravo nema teksturu putera nego je nesto poput gusce kreme za tijelo. Ima jako intenzivan i jak miris koji se zadrzava na tijelu. Takoder moram naglasiti da ako stavite vecu kolicinu, tesko se razmazuje i ostavlja bijele tregave kojima treba neko vrijeme da se upiju. Ja necu kupovati jer me razocarala tekstura samog proizvoda ali mi se dopada miris, a kako sam vidjela imaju kremu za ruke s ovim mirisom to mi je slijedece na listi.

Avon - Planet Spa - African Shea Butter
Ovaj puter ima pravu puterastu teksturu. i jako sam uzivala koristeci ga. Jako je ugodan i fino se razmazuje, nije tezak na kozi ali opet dovoljno njeguje. ja bih mogla podnijeti i nesto  intenzivnije ali dobro je posluzio za dane kada mi je koza bila normalna a ne previse suha. Ima taj miris shea putera ali ne klasicni nego mene podsjeca na zagorjeli orasasti miris. Mislim da bi nekima mogao biti iritantan, meni je sasvim ok. Kada bi samo napravili jedan s mirisom kokosa, to bi bila fantazija. 


Bubchen - Baby Oil
Moje najdraze ulje za tijelo koji sadrzi stvarna ulja koja mozete procitati u sastavu. Sadrzi parfem, ali on je tako lijep da mu oprastam. I nikada me nije iziritirao. koristim ga i ljeti na vlaznu kozu i nije mi previse tezak. Apsolutno preporucujem da probate. Kosta negdje oko 5 KM i ja cu ga sigurno ponovo kupiti, samo da potrosim bar jedan losion za tijelo koji imam u rotaciji.