Pages

Total Pageviews

Saturday, March 26, 2016

Whats In My Bag 1#






Ajde danas da malo pisem i o drugim stvarima, a ne samo o ruzevima! Danas vam pokazujem sta ja to sve nosim u svojoj torbi. Meni je jako bitno sta nosim u torbi i pokusavam nositi sto manje stvari ali da su sto efikasnije. Tako ako se desi bilo kakva situacija, volim da imam kontrolu i da sam spremna na sve.

Pa da krenemo od same torbe, torba je iz Avona i zove se Britt Torba... trenutno je imate u katalogu  i kosta 29,90 KM
Ja sam zadovoljna torbom. Jako je jednostavna i odabrala sam crvenu boju da malo promijeni moj black & while everyday look, i bas je fino osvjezenje.

Stvari u torbi sam strateski podijelila i svaka stvar ima svoju ulogu. Mali providni neseser je uvijek spreman i ide iz jedne  torbu u drugu. Bez njega ne idem nigdje. Zatim, druga stvar je mali rokovnik s hemijskom olovkom, koji nekada kada nemam dovoljno prostora u torbi i preskocim. Takoder, jedna od promjenjivih stvari jesu i suncane naocale koje su tu samo kada se sunce pojavi, a kako je krenulo ima da docekamo snijeg. I kao posljednju osnovnu stvar stavljam svoj novcanik i mobitel. Mobitel nisam stavila tu ali mislim da se toa podrazumjev kod svakog.


Sada da se bacimo na stvari u providnom neseseru, tu ima svasta. Prva stvar je ovaj mali drzac za kljuceve. Trenutno sam u potrazi za malo pristojnijim, ali o ovo me fino sluzi. U jednom dijelu drzim kljuceve a u drugom, manjem, drzim gumice za kosu i mali tester s parfemom. 
Dalje tu imam papirne maramice koje su takoder nesto bez cega necu izaci van. Nekada se nadu tu i vlazne maramice ali to preferiram u ljetnom periodu. 
Zatim Orbit mints, nisam neki ljubitelj. Vise preferiram zvake i to sto blaze ali i njih izjegavam. To je sve vise za hitni slucaj ako pojedem cevape a moram i na kafu poslije.
Ova fina metalna kutijica cuva dnevne i regularne uloske i definitivno preporucujem da ovakvu stvar nabavite za sebe. Tako mozete pomocu nekome ako se pronade u kriznoj situaciji, a cure dobro znaju taj osjecaj.
Malo bijelo okruglo ogledalo je napravljeno od nekog laganog metala i bas je kjut i lagano, i naravno nesto sto svako treba imatu u torbici.
I za kraj mazalice.Tu je antibakterijski gel za ruke. Ovaj sa fotografije fino mirise ali nije nesto sto bih preporucila, ja zelim uhvatiti novi od Balee. Zatim u ovoj tubici do njega jeste krema za ruke koju sam prepakovala. Zapravo ovo je plasticna tubica od Baleinog okoocnog seruma. Ja sam ga potrosila i odlucila iskoristiti malo pakovanje za ovu svrhu, jer nisam imala neku mini kremu koja mi je  bila dovolnjo dobra za ovu namjenu. I dva balzama za usne, jedan je sitan i moram ga bas dugo traziti po torbi, a eos je bas specifican i mogu ga 'uganjati' u torbi i bez gledanja. Divan je ako imate takve probleme, ja volim biti blizu svog balzama. A sada eos mozete pronaci u dm-u ako vam trebaa.



Novcanik je iz Acessorize-a jos prije tri godine najmanje. Odlicno se drzi ali meni je dosadio. Lahko ga je pronacu i u velikoj torbi jer je saren ali ja sam spremna za jedan crni. 
U novcaniku drzim neke kartice. A od bitnijih stvari tu je turpijica, bez koje necu izaci ni u prodavnicu jer cesto slomim nokat dok otvaram vrata, horor. I tu su neke stvarcice za prvu pomoc koje drzim  u vrecici u posebnom dijelu gdje nema prljavih novcica. 


Ove dvije promjenjive stvari su suncane naocale iz Avona od prosle godine. I mini rokovnik, koji je ja mislim iz Konzuma. A hemijska je Pilot G-2 mini koja pise s pink gel tintom. Ovo  je jedna od mojih najdrazih linija Pilot hemijski, inace imam veliku opsesiju sa skupljanjem istih, ali sta mogu kada su tako posebne i mocne. Opsesiju prema hemijskama i kistovima za crtanje vucem jos iz osnovne. Tada nisam ludila za ruzevima, imala sam ovih drugih problema!


I za kraj sta da kazem, ima tu jos da se poradi na efikasnosti. Jedna od velikih zelja mi  je onaj swiss knife s mnogo nastavaka, to bi bio raj za mene. Takoder, ako imam vecu torbu ubacujem i futrolu za naocale, jer nije fino da lete po torbi. Volim i dodati svoju vrecicu za shoping, ako znam da ce mi zatrebati. Naravno tu je uvijek i ruz koji nosim taj dan, jer kako bi inace mogla da ostanem ziva. Vodu obavezno nosim ljeti, kao i neku lepezu. A u posljednje vrijeme i kremu s spf-om jer imam neku alergiju na sunce. ali to cu vam sve pokazati u ljetnom izdanju Whats In My Bag 2#
Toliko za danas xxx