Pages

Total Pageviews

Thursday, April 28, 2016

Farmasi - SkinTrends Phyto - Biotics Acai Technology - Acai Impact - Part I



Part I

Farmasi -  SkinTrends Phyto - Biotics Acai Technology -  Acai Impact - Mlijeko za ciscenje i Tonik


Ono sto kazu o ovoj liniji u katalogu:

SkinTrends Phyto – Biotics acai technology


Donesite olaksanje suhoj kozi. Pink linija za njegu suhog i osjetljivog lica.

Acai ima dvostruko vise antioksidanata od borovnica, sto zajedno sa prirodnim koenzimom Q10 znacajno usporava starenje koze. 
Ostalo o ovoj i ostalim linijama pogledajte u Farmasi katalogu.



Prvi korak u njezi koze jeste ciscenje. Dobro ociscena koza je kljuc za sve. U Farmasi liniji za suhu i osjetljivu kozu imaju mlijeko za ciscenje.

Na njemu pise slijedece:






Ja sam se nadala da je ovo kremasto sredstvo za ciscenje i da ce zamijeniti moj dosadasnji Anew favorit, ali sam pogrijesila. Prvo, ovo je mlijeko za ciscenje lica. I moram naglasiti da ja nisam ljubitelj takvog nacina ciscenja. Negdje mi je u istom rangu sa gel cistilicama i vlaznim maramicama. To su tri stvari koje prezirem. Ali odlucila sam dati sansu ovom proizvodu.

Kao sto je gore navedeno preporucuje se upotreba tufera s ovim mlijekom. Tu sam odmah naisla na problem jer mrzim koristiti i tufere. Nekako su mi previse suhi i vuku lice, nisam ljubitelj ni koriscenja micelarne vode iz istog razloga. Odlucila sam mlijeko direktno prstima nanositi na lice. Dvije pumpice su bile dovoljne da rastope puder na licu. Nakon toga bih ostatak obrisala rukavicom za ciscenje ili obicnom pamucnom krpicom. Zatim, jos dvije pumpice sam utrljala oko ociju, i  s ostatakom bih opet presla preko cijelog lica. Onda opet ide odstranjivanje ili pranje pod mlakom vodom.

Ja nakon ovog koraka opet ispirem licem jos nekom cistilicom. Na bocici nije naglaseno da li se treba ispirati ili ne, ali ja to svakako radim. I onima s osjetljivom kozom preporucujem isto.
Ono sto je negativno kod ovog proizvoda, jeste to da ako ga malkice duze ostavim na licu pocne da pecka. Dok krenem traziti svoju rukavicu da odstranim visak, pocne da pecka. Kada skidam sminku oko ociju, ako nemam mnogo sminke i sve se skine u prvom pokusaju onda je ok. Ako moram da se vratim i po drugi put onda pocinje da pecka i magle mi oci.

Cijela linija ima isti, blagi ali prijatan miris, ako vam to nesto znaci. Pumpica je odlicna i sama bocica je stabilna. Meni se dopada to sto je pink i girly. Cijena ovog proizvoda je  8,95 KM trenutno u katalogu. Za tu cijenu dobijete 225ml proizvoda, a proizvod nakon otvaranja traje 12 mjeseci.

Ja mislim da ovoj liniji treba nesto sto je efikasnije. Meni nije tesko odraditi sve one korake da bih imala cisto lice, ali mislim da bi vecini ovo bilo previse. Ako koristim mlijeko onako kako je preporuceno, moje lice nece biti potpuno cisto, ali ako malo izmijenim rutinu i dodam jos jednu cistilicu, onda je vec druga prica.

Takoder mislim da svi trebamo da shvatimo da ako imamo sminku da nju prvo trebamo skinuti jednom, jacom cistilicom. Pa tek onda krenuti na samo ciscenje lica. Meni je prilicno dugo trebalo da ovo shvatim, zato ovo i zelim podijeliti s vama. Bitno je da pronadete ono sto vasoj kozi i navikama odgovara a vrijeme ce pokazati ostalo.



Kao drugi korak dolazi tonik, on vraca ph vrijednost kozi i suzava pore. Pravi ravnotezu i priprema kozu za slijedeci korak.

Ova linija ima tonik i na njemu stoji slijeece;






Kao sto ste mogli vidjeti na blogu, ja sam zaludenik za hidrolatima. Apsolutno mislim da je hidrolat zapravo najbolji tonik za kozu.  Na prvu, kada sam dobila ovaj tonik, pogledala sam sastav jer me zanimalo da li sadrzi parfem i da, sadrzi. Posljednji je u listi sastojaka i prilicno ga mozete osjetiti kada otvorite bocicu. Ali iako izbjegavam parfeme, odlucila sam i ovom toniku dati sansu jer je parfem posljednji na listi sto znaci da ga je najmanje od svih sastojaka u ovom proizvodu.

Tonik se prema preporuci s boce nanosi tufercicem, opet, nisam ljubitelj toga. Ali kako su naveli da odstranjuje i ostatak sminke nakon pranja to je ok stavka. Moj stav je da sve sto je prljavo vec nestaje s pranjem a tonik dodajem kao sastojak koji njeguje, koji necu ispirati. Tako da ovdje s njim imam problema. I kada sam ga testirala, da odstrani namjerno ostavljene ostatke sminke nije uradio posao. Jednostavno mislim da je vise namijenjen za toniziranje i njegu koze nego za ciscenje.

I ova bocica je slicna prethodnoj. Samo ova ima flip otvarac na vrhu, a ja bih  to rado zamijenila sa sprej pumpicom. Tekucina, odnosno sam tonik je providan i vodenast, nije ljepljiv pod prstima. A kako ga koristite s tufercicem, sigurno cete trostiti vise nego sto vam je potrebno. 

Cijena tonika je  8,95 KM u trenutnom katalogu. Dobijete 225 ml proizvoda, koji nakon otvaranja traje 12 mjeseci. Svi proizvodi iz linije su fino upakovani i zasticenji od znatizeljnih ruku. Samo bih mogla dodati da jedno objasnjenje na bosanskom, oko uputa o koristenju porizvoda ne bi skodilo.




Ja bih rekla da je tonik O.K, iako ima parfem, jer nije izazvao nikakve probleme na mojoj kozi. Vi procijenite za sebe. Ali mislim da preparati za osjetljivu kozu generalno trebaju izbaciti parfem, pa bilo kakav da je. Ja bih ga mozda kupila, ako ostanem bez hodrolata nekim cudom. I sigurno bih ga prebacila u bocicu s rasprsivacem za ekonomicniji i prakticniji efekat. 


PR* Farmasi -  SkinTrends Phyto - Biotics Acai Technology -  Acai Impact - Mlijeko za ciscenje i Tonik