Pages

Total Pageviews

Saturday, April 30, 2016

Farmasi - SkinTrends Phyto - Biotics Acai Technology - Acai Impact - Part II





Part II

Farmasi -  SkinTrends Phyto - Biotics Acai Technology -  Acai Impact - Dnevna i Nocna Krema za Lice

I kreme za lice kao posljednja stavka ove linije za osjetljivu kozu:



U ovoj liniji imaju dvije kreme. Jedna za dnevnu njegu sa zastitinim faktorom 15 i jedna za nocnu njegu. Cijena jedne kreme je 13,95 KM, i dobijete 50 mililitara proizvoda. Nocna krema ima nesto tamnije rozi poklopac dok dnevna ima svijetliji. Fino se mogu staviti jedna na drugu, tako da ne zauzimaju mnogo prostora.

Pakovanje krema je klasicno. Plasticna posudica koja je lagana i obje kreme dolaze u svojim kutijama. Umotane su u zastitni celofan a i svaka krema ima i zastitnu foliju kada skinete sam poklopac posudice.
Naravno, sigurno vec znate da preferiram kreme koje su na pumpicu, zasticene i sigurne. Ali kako rekoh, ovo je klasika i svi brendovi prave kreme u ovom pakovanju. Ja se samo nadam da ce uskoro doci do neke promjene. I zbog mene i zbog higijene i zbog samih sastojaka koje kreme imaju.

Kada sam otvorila kreme vidjela sam da su obje prilicno lagane teksture. Skoro pa gelaste i izrazito se brzo upijaju u kozu. A to me je posebno iznenadilo kod nocne kreme jer sam pretpostavljala da bi ona trebala biti nesto bogatija od dnevne.




Kada sam malo blize pogledala sastav krema, uvidjela sam da je skoro identican. Naime, neki sastojci su na nesto malo izmijenjenom mjestu, i dnevna krema ima spf ali sve ostalo je isto. To me je malo razocaralo.  

Inicijalni osjecaj na licu koje daju ove kreme je prilicno ugodan. Imaju isti miris kao i ostatak kolekcije, i ja ih na svom licu mogu namirisati i do nekih pola sata  nakon nanosenja. Kreme su skoro gelasto-kremaste daju hidrataciju suhoj kozi i u prvi mah odlicno prijaju. Nocna krema brzo upije sa sobom sve serume i ulja koje stavim ispod nje. Mislim da ce biti idealne za toplije dane bas zbog te lagane formulacije.



Problem s nocnom kremom za mene je to sto ima dimethicone i parfem. Ja izbjegavam te sastojake zajedno sa parabenima i parafinima u svojoj nocnoj rutini. Nocna rutina za mene je totalna njega, samo sastojci koji njeguju, hidriraju i hrane moju kozu preko noci dolaze u obzir. Parfem mogu oprostiti, ako je neki lagan i ako nije direktno nastetio mojoj kozi, ali generalno ih izbjegavam.

Nocnu kremu sam par noci stavljala samu na lice. ali shvatila sam ubrzo da nije dovoljna za moju kozu. Nakon toga sam ispod nje dodala ulje i jednu bogatiju kremu i tek na to dodala i tanak sloj ove, pa tako je fino finkcionisalo. 



Dnevna krema je lagana i ugodna ali ponekad nije dovoljna za moje suho lice. Ponekad je koza previse brzo upije i puder ne legne bas najbolje. Takoder, zastitinu faktor 15 za mene je nizak. U ljetnom periodu ciljam na 20-30 ili 50, zavisno od situacije. I to zbog toga sto brzo dobijam pigmentacijske flekice nakon bubuljica i ne zelim da ih jos pogorsam. A takoder imam izrazito svijetao ten koji brzo gori, tako da zastitini faktor 15 za mene moze nekako proci samo u zimskom periodu.

Mislim da bi ova krema mogla biti idealna za ljetni period zbog toga sto je lagana na licu, samo da ima veci SPF, mislim da bi tako mogla postati moja idealna dnevna krema za ljeto. A do tada sam u potrazi za visokim SPF-om  za lice i podrucje oko ociju.




Sve u svemu, testirala sam ih neki period od mjesec dana i nisu napravile problem na mojoj kozi. Ne zelim da kazem da ove kreme nisu nikako dobre. Samo zelim da kazem da neke moje zahtjeve nisu ispunile. Kreme nisam jos potrosila i nastaviti cu ih koristiti, sigurno obje u dnevnoj verziji s nekim 'pomocnim' kremicama pa ako bude nekih novih saznanja svakako vam javim. 

Meni su ove kreme neki prosjecni proizvodi... i mislim na cijelu liniju. Nisu napravili probleme na mom licu ali nisu nesto sto me je odusevilo, sto je postalo moj must have proizvod.

Ako imate manje zhtjevnu kozu od moje, npr; ako imate kozu koja je ponekad suha, ovo bi vam moglo odgovarati. Ali mislim da dehidriranoj kozi nece odgovarati. Takoder, pripazite na to kako vasa osjetljiva koza reaguje na parfem, jer nije naglaseno kakav je, i ova cijela linija ga ima. Ja bih svakako pojacala spf za dnevnu verziju.

Za kraj, kratki osvrt na cijelu liniju. Mislim da se tu jos moze poraditi. Neka dupla cistilica bi bila idealna. Ja sam ubacila Farmasi rukavicu za skidanje sminke, ali sada mi nedostaje nesto lagano za ciscenje. Tonik je ok, samo sprej pumpica bi mu vise odgovarala. A dnevna krema bi bila idealna sa vecim zastitim faktorom. A za nocnu kremu, mozda da je malo jaca, odnostno bogatija, da jace nahrani kozu bez dodatnih seruma i ulja. I sensitive linija bez parfema bi bila odlicna.
Neki serum za hidrataciju i krema  za podrucje oko ociju bi super dosli u ovu liniju. Naravno i neka uljna mjesavina bi bila fantasticna jer je to sto treba suhoj i osjetljivoj kozi da je spasi od suhoce i ocaja. 



PR* Farmasi -  SkinTrends Phyto - Biotics Acai Technology -  Acai Impact - Dnevna i Nocna Krema za Lice