Pages

Total Pageviews

Monday, April 4, 2016

Olival - Regenerativna krema s uljem smilja i Ekstra hidratantna krema s uljem smilja




Danas vam donosim post o Olival proizvodima. Naime, danas pisem o Regenerativnoj kremi s uljem smilja i Ekstra hidratantnoj kremi s uljem smilja.

Trenutno trosim vec drugo pakovanje Ekstra hidratantne kreme i ovo je jedna od krema koja je moju kozu vratila u zivot. Prije nje sam se borila s raznim uljima i shea puterom, pokusavajuci da pronadem odgovarajuci balans koji mi odgovara. Ali nisam uspjevala, a to je posebno bilo vidljivo u zimskim danima kada je moja koza izuzetno dehidrirana i suha.

Prvo sto me je odusevilo kod ovih krema jeste njihov jako 'cist' sastav. Druga stvar je samo pakovanje, za koje mislim da svaka krema treba imati u danasnjem vremenu. Jedinu zamjerku na pakovanje pronalazim u tome sto nikada niste sigurni kada cete ostati bez kreme. Treca stvar je super finkcionalna pimpica, koja vam da onoliko proizvoda koliko trebate. I za kraj bi navela da mi se dopada mililitraza i sama cijena proizvoda.
Pakovanje kreme, i nakon par mjeseci koristenja izgleda isto kao i prvog dana, sto je za mene jako pohvalna stvar. Takoder  izrazito je bitno to sto su dostupne vecini. Mozete ih pronaci u CM-u, pa cak i po akcijskim cijenama koje su i do 2 KM nize nego regularna cijena koja se krece oko 10KM.

Obje kreme imaju blag i prijatan herbalni, 'travkast' miris koji je za mene jako ugodan. Sama konzistencija kreme me podsjeca na putere za tijelo, ali ne one skroz tvrde nego one vazdusaste. pa skoro pjenaste, ako me razumijete.
Ono sto dijeli kreme na prvu, jeste sto je Ekstra hidratantna  krema nesto gusce konzistencije nego  Regerativna, ali to se najvise osjeti kada se krema utrljava u kozu, na prvi pogled kada se istisnu, dosta su slicne.




Za Ekstra hidratantnu kremu stoji da je za dnevnu njegu. Ja je koristim ili uvecer ili u toku dana. Uvecer je mijesam s uljima a u toku dana je nosim kao njegujucu kremu/prvu kremu a preko nje stavljam SPF koji nosim obavezno ako izlazim van.
Nisam imala problema s njom u zimskom periodu. Ali mislim da bi mogla biti previse za ljetni period u dnevnoj varijanti. Ali svakako bi  je nosila navecer, da obnovim kozu i vratim neki balans koji je izgubljen u toku dana. Ali svakako cu vam javiti svoje utiske kada dodemo u ljetni period.
Ja bih rekla da ova krema ima prilicno mastan osjecaj na licu i treba joj izvjesno vrijeme da se upije, cak i u moju suhu kozu. Ali opet, ja nemam nista protiv masnoce, stavise ja ispod ove kreme stavljam neko ulje i onda pola pumpice kreme. Uzivam u toj masnoci navecer. I moram napomenuti da je pola pumpice i vise nego dovoljno za mene, cak mogu namazati i vrat. Tako da ja ovu kremu jako sporo trosim. Ona mojoj kozi super prija i jako dobro je njeguje, misliim da ce ova krema za mene biti obavezan saveznik u zimskim danima. 



Koristim je i samu na licu kada nemam vremena za dugu proceduru mazanja svega i svacega na lice. I tako odlicno djeluje. Dovoljno je bogata da i sama odrzi kozu jako mekanom i nahranjenom.
Pazite na to da date licu vremena da to upije, nemojte to sve brzinski obrisat od jastucnicu. Odlican trik je da poslije svih preparata jos jednom spricnete hidrolat na lice, on kod mene ubrzava taj proces 'upijanja' svih preparata. Ali ja svakako dam kremama najmanje posla sata da se upiju, prije nego sto krenem na spavanje.
Ajde sada napokon da krenemo na drugu kremu, Regenerativna krema



Namijenjena je za masnu i mjesovitu kozu, sto moja koza nije. Kupljena je s idejom da sluzi za dnevne varijante jer bi trebala biti laganija, sto i jeste. Po samoj strukturi ova krema je dosta laganija i upija se brzinom svjetlosti na mojoj kozi, ali takoder nije dovoljno bogata za nju. Medutim pronasla sam i za nju super ulogu. Kada zelim da na lice stavim dva ulja i preko kremu, ona tu dode kao idealna. Ima nesto drugaciji sastav od prethodne, te mislim da i ona moze pomoci mojoj kozi, samo joj treba i mala podrska nekih ulja. Nju sigurno ne bih koristila samostalno na svojoj kozi.




Takoder, mislim da bi mogla posluziti i ispod spf kreme, za ove proljetne dane, ako bude potrebe za nekom dodatnom njegom. Jer ja ovo smatram kremom koja 'njeguje' pa preko nje mogu staviti neku kremu s SPF zatitom koju smatram samo 'zastitom' tako bi mogla pokriti sve potrebe moje suhe i osjetljive koze u toplijim danima.





Za kraj, mogu reci da su meni ove kreme odlicne, i sigurno cu ih nastaviti koristiti kao i istrazivati ostale kreme i preparate koje imaju u ponudi iz Olival kozmetike.

Nadam se da cu uloviti i ulje smilja koje trazim vec pola godine. Takoder jako interesanto mi zvuce nove olovke za njegu noktiju i zanoktica, nadam se da ce se pojaviti kod nas jer volim te sve nail stvarcice. I kao veliki fanatik za ruzevima i balzamima ( sa svojom impozantnom kolekcijom ) nadam se da cu negdje pronaci i Olival grozdanju mast. Dugo nisam na policama pronasla grozdanu mast a bas mi je to nostalgican proizvod. Ako imate neke prijedloge sta bi trebala jos potraziti, molim vas javite. :D