Pages

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2016

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy


Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy - dva sloja

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy - dva sloja

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy

Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy


Orange You Crazy je boja koju obicno preskacem, ali ova me je bas ostavila bez teksta.  Odlicno prekriva u jednom sloju, i oodlicna je boja za ljeto. Mislim da je ovo prva orange boja koja se meni dopala, ikada! Stvarno izbjegavam ovakve boje ali ovu sam prvu stavila na nokte. Ako ste i vi kao ja, obavezno joj dajte sansu, nece vas iznevjeriti. 

Nail art koji sam radila uz ovu boju je zapravo jako lagan. I uz pomoc Avon-ovog nail art kista ovo je ispalo izuzetno lagano za napraviti. Sve sto sam uradila jeste da sam na papir stavila jednu kapljicu plavog laka i sa cetkicom ga stavljala na nokat. Trudila sam se da linije budu ciste. Naravno bazni lak mora biti potpuno suh da biste krenuli crtati preko njega. I za kraj sam sve presla sa zavrsnim gel lakom. Pustite masti na volji i crtajte linija koje vama odgovaraju. Ja sam iskreno mislila da cetkica i nece biti tako dobra, ali pokazala se kao odlicna, najbolja koju sam probala.


PR* Avon - GEL SHINE - Orange You Crazy