Pages

Total Pageviews

Monday, June 20, 2016

NOTD #22











Danas jos jedan nail art. Ovaj put narandzasti i to s malom slatkom lisicom. Ja licno volim manikure s kjut zivotinjicama i kjut karakterima opcenito, tako da cete to sigurno vidjeti opet. Ovo sto sam danas spremila je prilicno jednostavno i nece vam biti potrebno mnogo stvari da dobijede fin rezultat. Ja sam koristila opet Avon gel Shine lak, ovaj put u nijansi Orange You Crazy koja je prva takva boja da mi se uopste dopada. Zatim sam koristila akrilnu boju, jer jos nisam kupila bijeli lak, ali mislim da je ovo takoder izvodljivo i sa lakom. Crna akrilna boja je koristena i za tackice i linije koje sam pravila u okviru ove manikure. Mislim da je u ovom slicaju bolja akrilna boja, ali i crni lak uz malo srece moze posluziti.

1. Pa da pocnemo, prvo sam stavila dva sloja laka i pricekala da se skroz osusi.

2. Nakon toga ide iscrtavanje generalnih linija, za to sam se sluzila tackama koje sam povezivala. Za crtanje sam koristila Avon nail art kist s dva kraja, na jednom je cetkica a na drugom tackalica. Tako da odlicno sluzi u ovoj manikuri. Prvo sam crtala 'lice' a zatim istim principom tackica crtala usi.

3. Nakon grubog nacrta sam krenula na bojenje glavnog dijela, sve sam presla u dva sloja, da dobijem intenzivniju boju.

4. Nakon sto se sve osusilo krenula sam crtati oci i nos. Blago sam umocila tackalicu  u boju a zatim na papir, da se boja fino 'slozi' a zatim sam crtala oci i nos.
Nakon toga sam cekala da se sve osusi i krenula na brkove. Oni su prilicno zahtjevni jer moraju biti prilicno tanki a ovaj Avon kist vam nece moci pomoci da to odradite. Ja sam pronasla neki tanki, koji se opet ispostavio dobar, a na step by step fotografijama mozete vidjeti kako sam zeznula situaciju s avonovim kistom jer mi nije bio dovoljno tanak za ovo. Mozete vidjeti kako boja 'puca', ovo se moze izbjeci tako sto cete prije crtanja brkova preci manikuru zavrsnim bezbojnim lakom i pustiti sve da se dobro osusi, pa tek onda krenuti s crtanjem. Tako ce podloga biti ravna, a ako napravite greske mozete ih lagano 'izgrebati' cackalicom kada se osuse.
I radi boljeg efekta na oci sam dodala i mini tackicu bijele. Sve sam presla Gel zavrsnim lakom i to je to.