Pages

Total Pageviews

Sunday, July 17, 2016

NOTD #23




Nisam imala u planu raditi NOTD post za ovaj manikir ali sam se predomislila. Moram vas uputiti na Giveaway koji je na stranici Lovely sweet escape - Beauty BLOG jer sam ovaj manikir upravo radila za to.

Pa da kratko i pojasnim kako sam dosla do ovog rezultata. Prije svega koristila sam vecinom Avon Gel Shine lakove za nokte. jer su intenzivnih boja i lijepo se slazu jedni s drugima.

Kao bazu sam koristila novi Perfect and Prime bazni lak za nokte iz Avona koji trenutno testiram. Na to sam dodala dva sloja Essence bijelog laka 33 wild white ways. To sam presla sa Gel Shine zavrsnim lakom iz Avona. Onda sam sa tamno zelenim lakom Emerald City i tankom cetkicom crtala listove 'palme'. Boju sam razblazila za par kapi acetona i par puta prelazila preko dizajna da dobijem lijep kontrast.
Kada se to osusilo sa tackalicom sam krenula crtati cvijetice. Koristila sam Orange You Crazy i Roses are Red sa malo primjese bijele. Samo sam tackalicu umocila u sve boje i pravila kruzne pokrete.
Kada se to osusilo, krenula sam sa svijetlo zelenim Citronized mini listovima izmedu cvijeca.
A kako mi se ucinilo da bi mogla  jos malo dodati boje, ubacila sam i ove 'koncice' crvenog skoro osusenog laka na vrhove noktiju.
I za kraj sam dodala zute tackice i sve presla sa jos jednim slojem Gel Shine zavrsnog laka. Sve se iznenadujuce brzo osusilo! To mi se najvise dopada kod ovog Gel Shine zavrsnog laka.

I to je to. nije uopste tesko i nema sanse da nesto mozete pogresno napraviti jer izgleda dosta apstraktno ali opet i kompaktno! : ) Obavezno nasarajte i vi svoje nokte i prijavite se za giveaway.