Pages

Total Pageviews

Monday, July 25, 2016

NOTD #24



Za ovaj NOTD imam jedan cvijetni dizajn ali na nesto tamnijoj podlozi. Naime, inspirisan je ovim tmurnim vremenom koje nas je zahvatilo jos prosli vikend. Nisam stigla objaviti fotke pa evo docekala sam i novu kisu : )

Opet sam se bacila na apstraktni fazon. Kao bazu sam koristila Sally Hansen - So-nata Problem 855. Preko baze sam nacrtala po dva cvijetica sa Avon Gel Shine  - Orange You Crazy,  koje sam crtala takoder s Avon kostom za nail art ali sa cetkicom, ne sa tackalicom. Zatim sam takoder s kistom napravila liske sa Avon Gel Shine - Citronized. Za kraj bacila sam se na dio sa tackalicom i nacrtala tuckove na cvijece i par tackica oko cvijetnog dizajna sa Emeral Citiy - Avon Gel Shine lakom. Nakon svega presla sam sve sa dva sloja Avon Gel Shine zavrsnog laka.

Lagano je za napraviti ali prilicno upadno zbog kontrastnih boja. Definitivno probajte. Meni se manikura super slaze uz kosulju. : )