Pages

Total Pageviews

Sunday, July 10, 2016

OK BIOCOSMETICS - TAJNE INKA KREMA ZA LICE & "BOTOX EFFECT" KREMA ZA LICE




OK BIOCOSMETICS je domaci brend kojeg sam upoznala prije par mjeseci. Vise o njima mozete naci na njihovom sajtu tu. Ja sam slucajno  pronasla njihovu stranicu i pocela pretrazivati kreme i odusevila sam se onim sto sam vidjela.

Spoj prirode, tradicije i moderne tehnologije u OK BIOCOSMETICS proizvodima kao rezultat daje visoko kvalitetne kreme rađene po francuskoj recepturi. Ako volite da pazite sta se nalazi u vasim kremama i ako niste zagovornik parabena i parafina i ostalih sastojaka koje ne mozete desifrirati na samom pakovanju, ovaj brend bi mogao biti pravi odabir za vas.

Jako susretljive glavne ljude OK BIOCOSMETICS-a sam imala zadovoljstvo upoznati licno i cuti ponesto o samim kremama iz prve ruke. Oni su bili toliko ljubazni da sam i jednu kremu dobila na poklon. Vama savjetujem da ako imate neko pitanje u vezi samih proizvoda, da im se obratite.

Danas zelim da vas malo bolje upoznam sa tim kremama. Znam da sam rekla da cu krajem maja pisati o njima, ali ni sada nije kasno.

Kreme koristim par  mjeseci i potrosila sam ih. A to je mislim najbolji dokaz o tome da su mi se dopale. Ja sam ih cak i stedila ali tako su mi se dopale da sam ostala s praznim kutijicama.


Kreme ce biti dostupne od naredne sedmice u dm marketima!!






Krema koja mi je zapala za oko i koju sam mooorala imati jeste TAJNE INKA

TAJNE INKA KREMA ZA LICE (30 ml) 

KREMA PROTIV BORA ZA SUHU I KOMBINOVANU KOZU

Ova krema sa suptilnim mirisom gardenije otkriva ljepotu tajne Inka za glatku i mekanu kožu. Inka orahovo ulje bogato je poluzasićenim masnim kiselinama i koristi da bi se povratila elastičnost epiderma. Matična mliječ kao antibakterijski element pomaže problematičnoj koži, umiruje suhu kožu, vraća joj potrebnu vlagu te uravnotežuje ph vrijednost kože. Krema jako pogodna za mješovitu, suhu, beživotnu i dehidriranu kožu, kožu sklonu upalama, alergijama, dermatitisu. Vitamin E revitalizira i čini kožu mekanom. Uljni macerat gardenije u kombinaciji sa mirisom rajskog cvijeta čini ovu kremu zaista posebnom.

Sastav / INCI

BILJNO ULJE INCA INCHI/ INKA ORAH (vegetable oil inchi), ULJNI MACERAT GARDENIA (Gardenia oily macerate the Incas), Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, aqua (Water), BIO EMULGATOR (Cetearil olivate, Sorbitan olivate), DEMINERALIZOVANA VODA (aqua), EKSTRAKT MATIČNE MLIJEČI (Royal jelly), KONCETRIRANI MIRIS RAJSKOG CVIJETA (Natural cosmetics fragrance of paradise flower) BIO KONCETRIRANI MIRIS AMBER, PRIRODNI VITAMIN E (Antioxidant Vitamin E)

Prvi sastojak ove kreme je inka orah. Jako volim ulja  za lice ali nikada nisam cula za ovo ulje i bas mi se ucinio interesantnim sastojkom. Zatim gardenia, ni taj sastojak nikada nisam probala u kremi, a kako volim cvijece i cvijetne mirise, ponadala sam se da ce ova krema biti idealna za mene. Takoder, ulje i maticna mlijec su mi dale utisak da ce ova krema biti masna, tvrda i kao neki mehlem. Nisam znala sta ocekivati zapravo, ali opet sam je morala imati. Medu posljednjim sastojcima su koncentrirani BIO mirisi. Kao sto znate, vec neko vrijeme izbjegavam parfeme u kremama za lice, bar onim nocnim. Tako da nisam znala sta da mislim o ovim sastojcima.

Kreme dolaze u maloj plasticnoj kutijici. Sadrze po 30 ml proizvoda. Naravno imaju i odgovarajucu kutiju na kojoj stoje sve infrmacije koje bi vas mogle zanimati o kremi. Jednostavno i prakticno pakovanje, fino izgleda i dobro je obavilo svoju primarnu funkciju.

Kada odvrnete cep ispod se nalazi plasticni stoper, a ispod njega je  i krema. Krema je gelaste konzistencije, sto nisam mogla pretpostaviti. Na kozi nije  ni najmanje masna i upija se prilicno brzo. A sto je najvaznije kada se upije, koza je njegovana i mekana, ne vapi za jos dodatne hidratacije. Jednostavno nestaje u kozi i instantno osvjezava. Zatim miris, kako sam cula iz prve ruke, inka orah ima prilicno tezak miris ajde da kazem orasast i gorak, pretpostavljam. I mislim da se malo moze i osjetiti, ali macerat gardenie i BIO mirisi to skoro u potpunosti prekrivaju i preovladavaju u ovoj kremi. Sve sto osjetite kada otvorite ovu kremu jeste miris cvijeca. Ja licno nemam nista protiv orasastih mirisa i moram priznati da sam se morala navikniti na miris. Ovi mirisi dolaze od etericnih ulja i drugih BIO izvora. Ja sam s tim ok, jer volim etericna ulja a nalaze se i na samom kraju liste sastojaka. A za svaki miris je jasno naglaseno od cega dolazi kao npr u ovoj kremi su BIO KONCETRIRANI MIRIS RAJSKOG CVIJETA, BIO KONCETRIRANI MIRIS AMBER. 






Ja sam odusevljena ovom kremom, i sigurno cu je ponovo kupiti. Samo sada imam u planu jednu drugu, jer zelim sve kreme isprobati i recenzirati. Ovu kremu volim da nanosim i kao prvu, u ulozi seruma, ili ako zamjena klasicnom ulju za lice. Posebno se dobro pokazala za tople dane jer njeguje a nije teska na licu. Takoder je volim staviti i preko ulja ili jace kreme, da sve to 'povuce' i upije u lice. Definitivno ima sve moje preporuke. Mislim da bi odgovarala i onima sa masnom kozom jer je bogata ali ne teska, odlicno se upija i njeguje kozu. Ako se plasite koristiti ulja na licu, mozda trebate dati sansu ovoj kremi i polahko se navikavati i dodavati mozda i neka svoja ulja u ovu kremu, jer se meni odlicno pokazala i tako.




Nju sam dobila na poklon, i moram priznati da mi nije bila jedna od onih ''jao odlicna je i nju cu probati'', posebno zbog naziva. 

"BOTOX EFFECT" KREMA ZA LICE (30 ml)

KREMA PROTIV BORA ZA SVE TIPOVE KOZE

Anti-aging krema za sve tipove kože koja svojim bogatim biljnim sastavom i moćnim prirodnim aktivnim sastojkom “relax rides” djeluje protiv bora i linija čineći vašu kožu glatkom i čvršćom. Arganovo ulje pomlađuje stanice kože, daje koži elastičnost čime usporava starenje kože i nastanak bora. Sastojci arganovog ulja izuzetni su za njegu suhe kože a pomažu i u slučaju masne kože smanjenjem lučenja sebuma u tijelu. Vrlo brzo se upija i ne ostavlja mastan trag na koži. Cvijetni miris pamuka kao i aromatična voda jasmina daju ovoj kremi elegantan i raskošan miris. Vitamin E revitalizira i čini kožu mekanom. Nanosi se svakodnevno na lice i vrat. Bore i borice nestaju jasno, brzo i trajno!

Sastav / INCI:
HLADNO PRESANO ARGANOVO ULJE (Cold presseed Vegetable oil Argan), PRIRODNI VITAMIN E (Antioxidant Vitamin E), BIO EMULGATOR (Cetearil olivate, Sorbitan olivate), Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, aqua (Water) PAMUK CVJETNI MIRISI (Natural cotton flower fragrance) AROMATIČNA VODA JASMINA (Aromatic water Jasmin), AKTIVNI SASTOJAK “RELAX RIDES” (Alcohol (and) Water (and) Acmella oleracea extract)

I opet me je i ova krema iznenadila. Prva dva sastojka su arganovoo ulje i vitamin E, to mi je odmah dovoljno da kazem da mi je krema interesantna i vrijedna probanja. Takoder sadrzi i akrivni sastojak 'relax rides' koji daje taj botox efekat, ali da se razumijemo to djeluje kroz vrijeme a ne trenutacno. Takoder, ovog sastojka ima najmanje i ovoj kremi, tako da nece se desiti trenutacno cudo. Ja na svojoj kozi nisam primijetila da se nesto zateze ili da se nesto cudno desava. Stavise, mislim da je ova krema toliko hidratantna da bi joj trebali promijeniti naziv u serum za lice. Kao i prethodna, i ova me je iznenadila svojom gelastom i cak serumastom konzistencijom. Ova je cak i tecnija od prethodne. Obavezno je da vratite plasticni stoper na kremu jer ce u suprotnom nastati teski nered ako se slucajno prevrne u neseseru. Divno hrani kozu i mogla bih reci da super osvjezava lice, za jedan stepen vise od prethodne. A takoder nije ni mrvicu masna niti ljepljiva. Apsolutno odlicna. I za kraj moram spomenuti miris i ove kreme jer je i on prilicno primjetan. Miris pamukovog cvijeta je nesto sto nikada nisam imala priliku pomirisati licno. Meni je prijatan i ugodan ali dalje od toga ne bih znala objasniti na sta me podsjeca.







Zamjerka za ovu kremu jeste njeno pakovanje. Jer misli da je krema previse tecna i da bi joj neko pakovanje s pumpicom vise odgovaralo i to je sve. Odlicno suraduju s puderima za lice, odnosno tecnim podlogama. Takoder, zelim da napomenem da kreme nemaju SPF faktor, tako da ih ja koristim navecer. U dnevnoj verziji nanosim tanji sloj a preko stavljam kremu sa zastitnim faktorom, za ljeto biram 30 i iznad.



Mislim da sam tekstom i fotografijama docarala onoliko koliko sam mogla a na vama je da probate. Sve informacije mozete naci na njihovoj web stranici, stvarno su se potrudili oko toga. A za dodatna pitanja imate i mail adresu.



Ja cu sigurno da nastavim graditi kolekciju ovih krema. Za sada sam bacila oko na BB kremu  koja sadrzi ekstrakt korijena Ruscus aculeatus,  vitamin C, Ureu, Niacinamide. Samo se nadam da je boja dovoljno svijetla. Druga krema je Brusnica i manuka nocna krema, sadrzi hidrolat, jojobino ulje etericna ulja, nema ni bio mirise pa me zanima kako su nju napravili i kako ce meni odgovarati.
Svakako imate moje preporuke za ove kreme i nadam se da ce vam se dopasti kao sto su i meni. A nadam se da cu uskoro pisati i o novim kremama OK biocosmetics-a.




PR*  OK BIOCOSMETICS -  "BOTOX EFFECT" ANTI-AGING KREMA