Pages

Total Pageviews

Saturday, August 27, 2016

Aveniro - Glass nail files



Opet o turpijama danas, ali danas su Aveniro kristalne turpije. Od njih na recenziju sam dobila slijedece;
Type
Type S22p – 90mm long, 2mm thickness, the manicure glass nail file. The File handle is decorated by colour packed in white plastic case.
2.                  Type M22p – 135mm long, 2mm thickness, thes manicure glass nail file. The File handle is decorated by crystal stones, packed in luxury velvet case.
3.                  Type ms05 – the manicure stick, 115mm long, packed in transparent plastic tube. More information here:http://www.aveniro.com/manicure-nail-files.html#manikurni_tycinka

4.                  Type M22p – 135mm long, 2mm thickness, the manicure glass nail file. The File handle is decorated by colour, packed in white plastic case.

Na njihovoj stranici mozete naci vise informacija o samim turpijama Link tako da vas necu o tome daviti, ako vas zanima mozete tamo procitati ima zanimljivih informacija.

Prvo moram priznati da mi se nije dopala sama kombinacija boja na turpijama. Ali nisam dala da mi to bude presudna tacka za ove turpije. Nisam mogla birati boju, ali vi mozete kada budete kupovali i to je najbitnije. Izbor im je zaista opsiran i na stranici se moze pronaci ponesto za svakoga.

Prva od turpija koja mi se dopala jeste, 'manicure stick' koje je zaista super za sredivanje kozice oko noktiju i potiskivanje kutikule. A takoder super sluzi i za ciscenje ispod nokta i oko zavrsnih turpijanja ispod samog nokta. Dolazi u svojoj zastitnoj plasticnoj tubici i bas je poseban. Lagan je za cistiti kao i sve ostale turpije.

Druga posebna turpija je ova sa kristalima, opet kazem, ne moj najdrazi miks boja ali opet se ona divno sija. Ova kao turpija je neke srednje velicine i koristim je za neke osnovne popravke. Prilicno je efikasna i jednostavna za rukovati. Brzo mozete skratiti nokat ili napraviti novi oblik. 
Ovo takoder vazi i za preostale dvije turpije s tim da ovu najmanju drzim u torbici i ona mi sluzi za hitne slucajeve. Kao i kod prethodnih kristalnih turpija koje sam imala priliku testirati, malo me je odbila njihova debljina. Nisam njima mogla raditi sve sto sam mogla sa metalnim i papirnim. ali polahko sam uvidjela da to  i nije tako lose jer kada radim s ovim turpijicama obavezno koristim i 'manicure stick' i to zavrsi posao kao i svaka turpija koju sam koristila do tada.
Ono sto moram napomenuti jeste do da su ove turpije na dobrom glasu jer su blaze prema noktima tako da ce ljepse i 'blaze' turpijati vase nokte te ce tako biti manje listanja noktiju, to mogu potvrditi. Ali ako imate ozbiljne probleme s noktima, nece vam ni ove, ni bilo kakve druge turpije moci pomoci, jer to je vec kompleksniji problem.

Sve turpije su ostale netaknute nakon pet mjeseci intenzivnog testiranja i tu ih moram pohvaliti. Prala sam ih i nosila u torbi, i nisu se ostetile niti otupile. Nadam se da ce me jos dugo sluziti. Ja ih nisam nosila u zastitnim futrolama, mada bi bilo pametno jer ako vam ispadnu mogle bi se lagano i rasuti. Tu teoriju nisam testirala, ali vam javim ako mi se to desi.

Mozete ih pronaci na stranici - http://www.aveniro.com/

i na Facebook-u

morate pogledati njihovu galeriju link ... meni su se pravo dopale ove sa tufnicama #polkadotsalltheway 







PR* Aveniro - Glass nail files