Pages

Total Pageviews

Thursday, August 18, 2016

Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze

Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze 
Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze - jedan sloj

Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze - jedan sloj

Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze - dva sloja

Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze - dva sloja

Avon Magic Effects Neon kolekcija lakova je stvarno posebna i idealna za ljetne dane. Kod nas su dostupne cetiri boje, ja sam se nadala da ce nama stici zuta, ali nazalost nije. Nasa kolekcija se sastoji od narandzaste, plave, crvene i pink. Meni se na prvu cinilo da su boje dosta slicne, ali se ispostavilo da i nisu bas, svaka je posebna na svoj nacin. Takoder moram naglasiti da sve boje trebaju dva sloja da dobijete potpuno prekrivanje. Lakovi imaju nesto kao shimer koji je iste boje kao i bazna boja, bas su specificni i tesko mi je pronaci prave rijeci da ih opisem. Imaju intenzivan sjaj a skidaju se kao i obicni lakovi, mada u njima mozete vidjeti da su puni shimera. Cetkica je odlicna, kao u Gel shine lakova, i lahko je raditi s njom. Sadrze 10 ml proizvoda i na dnu laka imate naljepnicu s nazivom nijanse, a sama bocica je ista kao i cijela Magic Effects linija.

Ova narandzasta boja je prilicno intenzivna i kako mi se cini obogacena je sitnim shimerom. To joj daje dodatni intenzitet a taj shimer se tako stopi sa baznom bojom da je skoro neprimjetam. Takoder moram naglasiti da nisam mogla na fotografiji uhvatiti sav intenzitet ove, i ostalih boja iz kolekcije. Ali definitivno preporucujem da probate ove lakove jer su zaista posebni.

Nail art koji sam radila za ovaj lak je prilicno jednostavan. Zapravo ovu tehniku nisam do sada cesto upotrebljavala, pa sam je htjela sto bolje predstaviti uz ove lakove. Naime, potrebno je napraviti 'naljepnice' laka, koje kruzis i stavljas na nokte. Da to napravite potrebni su vam masni papir i lak. Lak u dva sloja namazete na masni papir i ostavite da se skroz osusi. Zatim ga lagano ogulite s papira i rezete u oblik koji vana odgovara. Ja sam se odlucila na ove trokutice, jer su prilicno popularni a mnogo ih je teze crtati slobodnom rukom. Ovako ih samo zalijepite na relativno suh bazni lak/ boju i fino utapkate, dodate jedan/ dva sloja zavrsnog laka i gotovo. Nista lakse.

Kao zavrsni lak sam koristila Avon Gel Shine jer me i dalje odusevljava time kako se brzo susi, a plavi lak je takoder iz neon kolekcije Electric Blue. Sve nepravilnosti sam pocistila kostom i odstranjivacem laka za nokte.

Nadam se da cete i vi probati ovo napraviti! : )

Ostali lakovi iz linije;
Electric Blue 
Red Shock
Striking Pink 


Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze 

Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze 

Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze 


Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze 

PR* Avon - Magic Effects - NEON - Orange Blaze