Pages

Total Pageviews

Tuesday, October 4, 2016

Avon - Ideal Flawless Cream blush and higlighter duo - Ideal Flowless CC powder SPF 30 - Contour Duo


Za danas vam donosim recenziju ove male grupice Avon proizvoda. Nekako su mi se slagali zajedno tako da ih zelim predstaviti tako. Radi se o dva kamena pudera i o stiku s dva kremasta proizvoda. Svaki od njih ima svoju posebno ulogu u sminkanju.

Zelim da krenem s Ideal Flawless Cream blush and higlighter duo. Avon nema kremastih rumenila niti hajlajtera redovno u katalogu. S vremena na vrijeme se nesto takvo pojavi u nekim ljetnim kolekcijama ili onako sporadicno, koliko sam ja primjetila.

Proizvod dolazi u stiku koji  se otvara s obje strane. Mogu ga usporediti s Golden Rose stikom po velicini i gramazi. Samo sto ovaj cuva dva razlicita proizvoda, sto mislim da je jako prakticno.  Sadrzi 8 grama proizvoda. Cijena u katalogu se krece oko 15 KM.

Mene ovaj proizvod nije odusevio ali je negdje u srednjoj kategoriji. Rumenilo je prljavo breskvaste boje i sadrzi malo sjajnih cestica/ shimera. Prilicno dobro ide uz dnevne varijante sminke jer nije upadljiva boja. Lijepo se blenda ali morate paziti da ga ne izblendate skroz. Na mojim suhim obrazima nema neku veliku trajnost ako ga ne podpomognem s nekim praskastim rumenilom, kako bih ga fiksirala.

Takoder, isto vazi i za hajlajter s tim da on ima dosta shimera u sebi. On je neka bijelo/zlatna podloga s dosta mikro shimera, voli i da leti okolo i treba mi pomoc da bi ga fiksirala na zeljeno mjesto. Prilicno je suptilan iako ima dosta sjajnih cestica koje su vidljive, definitivno moze biti dobra dnevna opcija, samo i njega sam morala blago fiksirati. Tako da generalno nisam nesto odusevljena ovim proizvodima, videjela sam i bolje, nekako su mi samo prolazni.







Contour Duo, kako odmah vidite, moj je u nesto izmijenjenom stanju. Koristila sam ga neko vrijeme normalno, ali nikako se nisam slagala s hajlajterom da sam ga na kraju izrovila. To je bila najbolja odluka, jer nakon toga sam mogla fino da pokupim bronzer i uzivam u ovom proizvodu.

Naime i bronzer i hajlajter su prilicno suhi a tako i manje pogmentovani jer se morate vracati par puta da uhvatite proizvod. A kako imate vec ogranicen prostor u pakovanju morate se drzati linije izmedu dva proizvoda inace ce vam bronzer biti sa sljokicama. Zato sam i izrovila hajlajer i sada imam solidno pogmentiran bronzer koji je odlican.

Da se sada vratim na sam proizvod, hajlajter je dosta zut sa dosta sljokica koje je za moj ukus previse napadan i ruzno izgleda na mom licu. Boja nije lijepa, previse je zuta na mom licu i sav shimer leti na sve strane i jako je vidljiv. Osim toga, nisam ljubitelj tih izrazitih shimerastih sljokica u hajlajteru. A dio za konturisanje nazivam bronzerom jer je za mene ovo vise bronzer. Nije dovoljno neutralan da bi bio puder samo za konturisanje. Zapravo ja s njim lagano prelazim linije koje se konturisu ali ga blendam kao bronzer, preko cijelog obraza i cela.

Moram naglaziti za moje kaspere, da je dobar i za nas. Ja se ranije nisam upustala u igru s bronzerom ali kako sam nabavila Artdeco i kako testiram ovaj, stvarno su postali dio moje svakodnevne sminke. Cak mi se vise svida da stavim bronzer a preskocim rumenilo, sto je necuveno za mene.

Cijena ovog proizvoda je oko 12,00 KM i dobijete 20 grama proizvoda. A kako se sjecam, mislim da je i onaj duo s rumenilom dobio pozitivne recenzije od mojih kolegica. Mislim da je avon pokusao napraviti dobar proizvod, kompaktni duo za konturisanje je mogao biti odlican, ali ovako mogu samo reci da je jedna strana ispunila moja ocekivanja.

I da, da spomenem i kist koji sam dobila uz ovaj duo. On je definitivno dobar, i odlicno moze posluziti za nanosenje boje na dijelove lica gdje zelite kontirisati. Takoder, moze koristiti i za blendanje, ali ja opet preferiram da nakon njega koristim neki veci kist. 










Ideal flawless CC puder je otkrice godine. Bas sam se obradovala kada sam u katalogu pronasla kameni puder s SPF-om, jer mi je to bas nedostajalo za ljetnu sminku. Naime za vrele ljetne dane preferiram dnevnu kremu, korektor i to sve fiksirati s kamenim puderom. A ovaj je idealan za to! On ima zastitu i jos prekriva, izrazito je lagan na licu i ne ostavlja praskasti zavrsetak. Ja sam stvarno  zaljubljena u njega. Mislim da cu ovaj puder uvijek iznova kupovati.

Cijena ovog pudera je 15,50 KM na snizenju, za 10 grama proizvoda. Prekrivanje je dosta blago, ali uopste nije praskast puder. Meni kao osobi sa suhom kozom lica super sjeda u tankom sloju nakon tecnog pudera i korektora! 

do slijedeceg posta xxx






PR* Avon - Ideal Flawless Cream blush and higlighter duo -  Contour Duo