Pages

Total Pageviews

Friday, October 7, 2016

Avon - Shine Burst lip gloss - Sheer Peach Splash - Rose Splash

Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash -  Rose Splash


Danas opet malo o sjajevima za usne. Kao sto sam obecala, cim sam se rijesila bubuljica uslikala sam vam Shine Burst sjajeve.

Na testiranje sam dobila dvije boje i to Sheer Peach splash i Rose Splash. Oba dolaze u klasicnom Avon pakovanju za sjajeve za usne i imaju crni cep. Sadrze 6ml proizvoda i imaju spuzvasti aplikator. Orginalna cijena u katalogu je 10 KM a na akciji su 6,50 KM.

Ono sto vam ja mogu reci za njih jeste da se ove dvije boje prilicno razlikuju. Jedan sjaj je pigmentiran dok drugi nije. Naime, Sheer Peach Splash je providan sjaj sa sitnim zlatno/pink shimerom, mogla bi reci mikro shimerom. Dok Rose Splash ima zaista posebnu formulaciju. Ima izuzetno reflektivnu bazu/ boju koja je prljavo pink boje, nekako vuce na my lips but better. A takoder u toj vec reflektivnoj bazi je puno mikro cestica ( raznobojnih ) koje samo dodaju vecu ljepotu ovom sjaju . Naravno i ova ima shimer u sebi. 


Nisam primjetila da imaju neki miris i prilicno su ugodni na usnama. Ja bih ih okarakterisala kao sjajevima za svaki dan. S tim da imaju dosta dobar sastav, imaju vitamin E i retinyl palminate, ekstrakt papaje i sipka kao i kokosovo ulje.

Bilo bi mi draze da sam mogla probati i nesto tamnije boje jer kako vidim u katalogu predstavljaju ih kao da imaju dosta vise pigmentacije. Opet pretrazite blogove prije nego se odlucite za kupovinu jer ja bar mislim da ovi sjajevi nemaju pigmentaciju ruzeva. Ruzevi iz Shine Burst linije su dosta drugaciji ali opet daju sjajni zavrsetak na usnama. Meni su ruzevi drazi od sjajeva generalno, a i u ovom slucaju mislim da su ruzevi generalno trajniji od sjajeva za usne. Ali opet mislim da sve zavisi od toga sta preferirate.

Sve u svemu mislim da su ovi sjajevi vrijedni paznje. Zaista su posebne i specijalne formulacije za one koji vole posebno upecatljiv sjaj na usnama. A takoder imate i njegu usana s ovim sjajem, ako mislite da obicni balzam za usne nije na vasem nivou.



Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash

Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash

Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash

Avon - Shine Burst - Rose Splash

Avon - Shine Burst - Rose Splash

Avon - Shine Burst - Rose Splash

Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash -  Rose Splash

Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash -  Rose Splash

Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash -  Rose Splash

Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash -  Rose Splash
PR* Avon - Shine Burst - Sheer Peach Splash -  Rose Splash