Pages

Total Pageviews

Thursday, November 24, 2016

Mont Bleu - Folding Nail Clippers - Cuticle Nippers - Glass Nail File in Hard Case


Mont Bleu - Folding Nail Clippers - Cuticle Nippers - Glass Nail File in Hard Case


O Mont Bleu proizvodima sam pisala i ranije tu. Moram reci da ih i dalje koristim i da im jos nisam pronasla manu. Jednostavo su odlicne turpije za nokte. Ovaj put sam sama izabrala sta zelim testirati tako da imam neki miks proizvoda za uredivanje noktiju.

Radi se o tri stvarcice, i to noktarici, makazicama za kozicu oko noktiju i jednoj turpiji za nokte. Ovo je bas fina nadogradnja na moju vec postojecu kolekciju i sada imam skoro sve sto mi je potrebno za odrzavanje i uredivanje noktiju.

Prva stvar je zapravo jos jedna turpija za nokte - Glass Nail File in Hard Case   ovu nisam imala priliku testirati prethodno a bas mi se dopala ideja da imam turpiju koja se nalazu u svojoj plasticnoj futroli.,jer stalno nosim turpiju s sobom, a ova bi bila bas idealna. Izabrala sam svijetlo plavu jer je neku svijetliju boju lakse pronaci na dnu torbe. I pokazala se kao odlicna. Mogla bih reci i da je malo ostrija od ostalih koje sam probala, ali vidjet cemo kako ce se pokazati u buducnost. Lijepo se moze oprati i ispala mi je par puta dok je bila zatvorena u futrolici, i sve je ok. Njena cijena je  9,00 eura , mozete izabrati sedam razlicitih boja. 

link: tu









Noktaricu - Folding Nail Clippers sam jos davno gledala na njihovoj stranici i prvenstveno me je privuko njen poseban oblik. Cijena je 8,99 eura a radi se o noktarici koja je napravljena od nehrdajuceg metala. Tako da mozete biti sugurni da ce vam potrajati dugo a mozete ih i fino dezinfikovati s alkoholom bez straha da ce se pokvariti. Ona dolazi u svojoj maloj koznoj futrolici koja je vise kjut nego prakticna, ali eto. Ono sto je bitno jeste to da je noktarica odlicna. Sijece ravne linije i ne ostavlja ostre i popucale nokte. Na stopalima sam cak jednom prilikom i preskocila turpijanje noktiju jer nije bilo potrebe. Ako volite koristiti noktaricu, imate moju preporuku za ovu.

link: tu










Treca stvar jesu makazice za kozicu oko noktiju - Cuticle Nippers koje sam dugo trazila da kupim kod nas, jer sam uvijek imala problema sa zanokticama. Cijena ovih je 16,49 eura i one su napravljene od nehrdajuceg celika. I mislim da to opravdava njihovu cijenu. Takoder cijenu opravdava i to kako su one ostre. Pravo sam se iznenadila kako precizno i lijepo odrade svoj posao. Nece vuci kozu i zanoktice nego jednostavno uklone. Trebate biti prilicno oprezni s njima bas upravo zbog toga. S njima dobijete i zastitinu silikonsku navlaku koju mozete staviti na vrh makazica kako bi bili sigurni da su ostrice zasticene. Kao jednu negativnu ali vidim i uobicajnu stvar bi navela njihov mehanizam zatvaranja. One nemaju feder koji bi im pomogao da se zatvaraju i otvaraju dok ih koristite. Nego imaju jednu metalnu rucicu koja nije stabilna, i nakon par stisaka ona iskoci. Ja svakako mislim da je onda bolje i bez nje. Ja sam se upraksala da s otvaram i zatvaram makazice po potrebi dok radim s njima.

link: tu








I opet zelim da s vama podijelim stvari koje sam pronasla, a koje su mi interesantne, ako zelite citati o njima javite mi!

1. Cuticle Pliers - tu

2. Mont Bleu Set of 2 Manicure Tools - tu 

3. Foot Nail Scissors - tu 

4. Solingen Nail Scissors - tu 


Na njihovoj stranici imaju #blackfriday popust do 30.11 i to popust od 40%, nakon tog datuma mozete koristiti kod BLOG za 20% popusta! :)

Na ovoj stranici mozete poruciti svoje turpije

I za wholesale website

Takoder ih mozete pronaci i ovdje
Google +


PR* Mont Bleu - Folding Nail Clippers - Cuticle Nippers - Glass Nail File in Hard Case