Pages

Total Pageviews

Friday, January 20, 2017

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14


deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

Nisam dugo pisala o olovkama za usne, a imam ih dosta i volim da ih koristim. Tako da je bilo krajnje vrijeme da pisem recenziju za jednu od njih.
Ovu debby olovku sam kupila jer mi je trebala olovka koja se slaze sa Farmasi Matte ruzem u broju 22 Pretty Vampire. Nazalost u debby stalku nema testera za olovke za usne, tako da nisam mogla 100% znati kako ce se te boja slagati. Ali ukratko da vam kazem, nisu ni slicne :)
Farmasi je u ovomjesecnom katalogu izbacio olovku koja ide uz Pretty Vampire  ruz, porucila sam je, pa cu sigurno pisati i o njoj. Mnogo ocekujem od nje, nadam se da nece biti fail!

Da se vratim na debby olovku. Mislim da joj je orginalna cijena oko 7 KM, sto je za moj standard malo previse za olovku. Ova je jedna od onih koju morate siljiti. Uhvatila sam je na snizenju za oko 4 KM, ali cu vam odmah reci da olovkom nisam zadovoljna.
Na stranu to sto se boja ne slaze sa Farmasi ruzem, nije apsolutno bitno. Ja bih ovu olovku nosila kao ruz, samo zato sto je boja divna. Moj glavni problem s ovom olovkom jeste to sto je prilicno suha. Mozete komotno obrubiti usne s njim, ali ako planirate da je nosite preko cijelih usana budite spremni na patnju. ja volim kremaste olovke koje mogu koristiti kao ruz, ali ovo nije jedna od njih. Definitivno nije presuha, ali nije ni kremasta onoliko koliko ja zelim.

Sve u svemu, boja je lijepa, ali je olovka suha, cijena visoka, a proizvod nije ispunio moja ocekivanja. Nadam se ove godine probati vise debby proizvoda, jer nisam mnogo probala kako su se pojavili u CM-u, a vidjela sam neke zanimljive ruzeve...  #staytuned :) 


deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14

deBBY - lipPENCIL longlasting - 14