Pages

Total Pageviews

Thursday, January 12, 2017

Eveline - Farmasi - Avon - Nail & Cuticle Creams

Eveline - Farmasi - Avon - Nail & Cuticle Creams 

Mislim da svi mi kada vidimo uzasnu i suhu kozu oko noktiju odmah zelimo da kupimo jednu od ovih malih ali skupih kremica, da bi se osjecali i izgledali bolje. A ja vam mogu odmah reci da cete baciti novce uzalud i bolje je da ulozite te novce u neku kremu za ruke. 

Pa da krenem od kremice koja me najvise odusevila, i koja se po finkciji razlikuje od ostalih. Naime, Eveline krema za odstranjivanje kutikule oko noktiju, prilicno dobro obavlja svoj posao. E sada, koji su pravi ili odgovarajuci nazivi za sve te dijelove noktiju, u to ovdje necu ulaziti. Ja cu to ovdje nazvati onako kako to i vecina zove a za detaljnije istrazivanje mozda i nekada napisem post.
Da se sada vratim na kremu, krema djeluje tako sto je nanesete na nokat, odnosno na kozicu oko nokta, ostavite da djeluje i nakon par minuta uz neki potiskivac kozice oko noktiju potisnete omeksanu kozicu i odstranite visak. Ova krema ce bijelu tvrdu i preraslu kozicu omeksati tako da ce je biti lakse odstraniti. Meni ovo super djeluje i to radim skoro na sedmicnoj bazi. Manikura ljepse izgleda i nokti su uredni. Ono na sto trebate paziti jeste da budete njezni i njezno da potiskujete zanoktice. Takoder nemojte ih sjeci s noktaricom ili makazama, nego ponovite postipak s kremom par puta.  
Ova krema kosta negdje oko 6KM i mislim da za tu cijenu obavlja dobar posao. Nju vam preporucujem da probate ako volite raditi svoje nokte kod kuce i ako su vam zanimljive sve te sitne stvarcice i zezancije za nokte. Ako ste gledali kod stranih blogera Sally Hansen cuticle remover, e ovo vam je dosta slicna stvar.

Druga krema je Farmasi krema za njegu. Ovo je jedna od onih koja se kupuje kada ste uzasno ocajne, ali njen efekat na nokte je nikakav. Ima ona fin sastav to stoji, ali ovo je bacanje novca. Nema smisla davati preko 6 KM za tubicu od 10ml proizvoda. Za te novce mozete kupiti bilo koju kremu za ruke i trajat ce vam duze a sastav ce joj biti priblizno isti. Ja ovo sigurno necu kupiti ponovo. Kreme za ruke iz Farmasija me nisu odusevile tako da u ovom slucaju Balea krema i maska za ruke u lila pakovanju, bi bila odlican izbor.

Treca kremica je Avon kremica koju sam kupila jako davno pa tako da nemam originalno pakovanje kreme. Ali mislim da je njena uloga bila njega i blagi kao piling za kozicu oko noktiju. Ona sadrzi neke kiseline ili nesto slicno, koje omeksavaju kozicu a takoder i neke sastojke koje njeguju nokte. Ono sto mogu reci jeste da ako imate  jako suhe  i ispucale kutikule ova krema ce da vas pecka, a to se meni ne dopada. Ja sam je brzo prestala koristiti jer nisam vidjela neki pozitivan efekat od nje. Ona mi je najlosija u ovom poretku krema. I njena cijena je oko 6KM. Mislim da previse obecava a ne radi nista. Bolje je da ulozite novce u njihovu CARE kremu za ruke, kostat ce vas manje a sigurna sam da ce efekat biti bolji.

:)

Eveline - Farmasi - Avon - Nail & Cuticle Creams 

Farmasi - Eveline - Avon - Nail & Cuticle Creams 

Farmasi - Eveline - Avon - Nail & Cuticle Creams 

Eveline - Nail & Cuticle Creams 

Eveline - Nail & Cuticle Creams 
 Farmasi -  Nail & Cuticle Creams